• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • LaTjej
    HjärterEss skrev 2008-07-06 00:06:10 följande:
    Vi pratar inte om pulla här i tråden!
    Inte jag heller men jag bara undrade var gränsen gick? Med tanke på att fist och pull är så gott som detsamma :). Men vid fist är det hand och vid pull är det fingrar. In ska det ju hur som helst :p.
  • HjärterEss
    jezzzzzika skrev 2008-07-06 00:10:03 följande:
    Va?? Jag har alltid trott att man blir pullad om man får fingrar instoppade?
    Nej det är det inte för mig. Pulla är ju på klittan.
  • tobiq

Jag röstade kanske, jag har inte försökt men det är säkert inte omöjligt även om tanken säkert skulle skrämma upp mig för mkt för att att jag skulle kunna njuta av det.
    En gång i tiden trodde jag inte ens att det var fysiskt möjligt att få in en tampong- men se det gick så bra så... Lär väl få mig mitt livs chock när jag har ett spädbarnshuvud mellan låren... Det tror jag inte på förrän jag sett det själv:D

Lyckligare än någonsin!
  • jezzzzzika
    HjärterEss skrev 2008-07-06 00:14:29 följande:
    Nej det är det inte för mig. Pulla är ju på klittan.
    Okej... Jag har alltid ansett att det är att få fingrar instoppade men de kanske e olika beroende på vart man bor??
  • HjärterEss
    jezzzzzika skrev 2008-07-06 00:20:00 följande:
    Okej... Jag har alltid ansett att det är att få fingrar instoppade men de kanske e olika beroende på vart man bor??
    Möjligt att du har rätt, jag vet faktiskt inte.

Men för mig är det bara på klittan. Men strunt i vilket. Nej tack för fist.
  • VulgusProfanum

Ingen aning ärligt talat och jag känner heller inget behov av att pröva

Små hönor ska inte värpa stora ägg- då blir de slappa i röven!
  • shellstr

är det skönt att få en näve i fittan? låter som det skulle göra ont!

• jezzzzzika

HAHAHA! Övertrött sitter jag här och gapskrattar åt min felskrivning i TS: "Så kära Flare, får ni en gubbens näve?" De skulle ju inte stå en i den meningen. Låter ju helt sjukt, får ni en hyvens näve? Skrattande Nu får jag lägga mig... Blir bara värre o värre här.

• Neko

Inte en chans... har svårt med vanligt sex eftersom jag är för trång/för spänd så ^^

Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)