• Bellsam

Nostalgi.. Barnprogram vi minns!

Tänkte vara lite nostalgisk här och skriva om barnprogram eller dyl som man tittade på när man var liten.
    Själv älskade jag My little ponny, Turtles och Lady loverlocks. Något som gick som jag inte tyckte om men som jag tittade på eftersom det ändå var barnprogram var Ika i rutan. Ser det schackrutiga golvet och det dansande skelettet i mina mardrömmar, ha ha.

Någon som har något som de tyckte om, eller hatade som ni har lust att delge?

• Svar på tråden Nostalgi.. Barnprogram vi minns!
  • Bebis
    LinBer skrev 2008-07-16 14:19:39 följande:
    Måste jag ju kolla på med mina barn. Vilken kanal?
    Bompa Tror det är söndagar och du bör kunna se alla avsnitt på svt.se (de som visats hittills) min son är tokig i Joppe... Men så är han ju en hängiven gosedjursfantast själv så
    Don't Panic
  • Bellsam

Minns inte "Rädda Joppe död eller levande". Någon som kan berätta lite kort om vad det handlar om? :)

• Bebis
    Bellsam skrev 2008-07-16 14:43:41 följande:
    Minns inte "Rädda Joppe död eller levande". Någon som kan berätta lite kort om vad det handlar om? :)
    Det är en unge som har dille på att få sitt gosedjur att försvinna på de mest fanastiska sätt. Sen handlar programmet om hur grannen får rädda det, från soptippen, posten osv.. Jag hoppas sonen inte får några idéer av det...
    Don't Panic
  • Milkina cerka

Detta gillade jag, någon mer?

• Karin och Matilda

Ingen som minns "simpor och grodfötter"?
    Tror det hette så iallafall...

• Atamon
    Milkina cerka skrev 2008-07-16 14:47:24 följande:

gillade jag, någon mer?
    Jo jag gillade både Kalles klätterträd och Fablernas värld
  • Zofye

Min lillebror som såg på det minns jag.
    Har sett det lite jag också  

K86 skrev 2008-07-16 15:04:15 följande:
    Ingen som minns "simpor och grodfötter"?Tror det hette så iallafall...
  • Bellsam
    K86 skrev 2008-07-16 15:04:15 följande:
    Ingen som minns "simpor och grodfötter"?Tror det hette så iallafall...
    Jo jag minns något som hette något sådant. Men kan inte komma på riktigt vad det handlade om. Men jag har småminnen av hur de såg ut som var med :)
  • Zofye

Är det nån som vet vad det hette det här... åååh, det var nog bara en del av nått program. Ett alfabet som for omkring i typ nått tågliknande...
    "Nu måste vi fara! Ajööken adjööööö" sjöng dom

Svar på tråden Nostalgi.. Barnprogram vi minns!