• Bellsam

Nostalgi.. Barnprogram vi minns!

Tänkte vara lite nostalgisk här och skriva om barnprogram eller dyl som man tittade på när man var liten.
    Själv älskade jag My little ponny, Turtles och Lady loverlocks. Något som gick som jag inte tyckte om men som jag tittade på eftersom det ändå var barnprogram var Ika i rutan. Ser det schackrutiga golvet och det dansande skelettet i mina mardrömmar, ha ha.

Någon som har något som de tyckte om, eller hatade som ni har lust att delge?

• Svar på tråden Nostalgi.. Barnprogram vi minns!
  • phille

tyvärr hittar det inte någon stans

• Kibell

Misse och Mojje
    Bulleribock
    John Blund

♥Älskar min Isabelle♥
  • Nenne 71
    phille skrev 2008-07-15 13:14:43 följande:
    hej någon som kommer i håg cellen ellen
    Hette den inte Urcellen Ellen? Jag kommer ialla fall ihåg den.
  • Atamon

phille skrev 2008-07-15 13:14:43 följande:

hej någon som kommer i håg cellen ellen
    Urcellen Ellen gillade jag också!

• Atamon

Och en liten snutt om Tummen och tummens mamma, som ska sluta röka. Typiskt 70-tal

• nilla 1972

televinken
    vilse i pankakan (hu så dålig)
    clownen manne(inte bättre)
    john blund
    drutten o gena
    teskedsgumman
    astrid lindgren filmerna var klart bäst
    tummen

• LinBer

Nån som minns rädda joppe, död eller levande? En annan klassiker är ju professor Balthazar. Missade inte ett avsnitt.

• Bebis
    LinBer skrev 2008-07-16 13:43:55 följande:
    Nån som minns rädda joppe, död eller levande? En annan klassiker är ju professor Balthazar. Missade inte ett avsnitt.
    Joppe går nu om det är på söndagar tror jag.
    Balthazar var hur bra som helst, köpte en film för nåt år sen och det var fel röster.. Såååå dåligt.
    Don't Panic
  • Gröt

Tårtan - var ju bara så bra. Tänk bara Frasse som käka deg o sen gick in i jässkåpet o fes... Fin signaturmelodi oxå.

• LinBer
    Bebis skrev 2008-07-16 13:46:52 följande:
    Joppe går nu om det är på söndagar tror jag.Balthazar var hur bra som helst, köpte en film för nåt år sen och det var fel röster.. Såååå dåligt.
    Måste jag ju kolla på med mina barn. Vilken kanal?
Svar på tråden Nostalgi.. Barnprogram vi minns!