• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-07-27 18:10:31 följande:
    Nån som käkat på subway nyligen? Är det värt ett besök?Lyckades precis bränna baguetterna i ugnen, tack vare ständiga elavbrott (proppen gick heeela jävla tiden), och nu är jag inte alls på humör för mer matlagning.
    Subway är dyrt men mumsigt.. :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Det åskvädret som var här var tamt, lite smällar så var det klart.. :/

• tejp

hej!

Här har det också åskat och regnat helt galet en kort stund. Men jag vet inte om det blev just nå friskare direkt.
    Vi har byggt klart sängen här och just nu pågår vilda diskussioner om hur rummen ska fördelas, alla vill nämligen byta Oskyldig

Menmen, vi får se hur det löser sig. Jag sitter å skriver lista inför en ikeatripp! Räcka ut tungan

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth

Måndag morgon!

Semestern är slut för Thomas del, och det är kaos..

Jag rear ut mina ungar idag..ett par timmar! Den ena håller på och få tänder, och är lindrigt uttryckt helt omöjlig..
    Den andra ser det som sin uppgift att retas och göra allt för att lillasyster inte ska sova.

Dock fick jag hjälp av naturen, som såg till att X var tvungen att uppsöka pottan en längre stund, så jag kunde få A att sova i lugn och ro

Nu ska jag dra fram städartiklar, och lära Xander en ny rolig lek; "skura badrummet"

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Nirnaeth, välkommen i tandklubben, ska vi tussa ihop dom kanske, så kan dom slå varandra eller nåt :D
    Min har fått 7 tänder på en månad nu..det känns...kul.. :P
    Hon har fyra på gång nu.. :P

Jag tänkte faktiskt köpa lite städgrejor idag och lära Max hur man skurar, kan vara skoj, kanske ;)
    Hur är det dom säger. Great minds think alike? :)
    Sönerna måste ju utbildas i hur man skämmer bort fruntimren någongång :)

Men sen måste jag hämta ut bröllopsskor och vigselring och gud vet vad idag, blir nog ett himla spring...få lite mer färg på kuppen kanske :)

• Knastroll82

Blä, nu tänker jag gnälla...

Varmt och klibbigt som sjutton, dampbarn i magen, sammandragningar, mensvärk som kommer och går och så jobb på det = skitdag!

• Nirnaeth
    smarties skrev 2008-07-28 08:24:05 följande:
    Nirnaeth, välkommen i tandklubben, ska vi tussa ihop dom kanske, så kan dom slå varandra eller nåt :DMin har fått 7 tänder på en månad nu..det känns...kul.. :PHon har fyra på gång nu.. :PJag tänkte faktiskt köpa lite städgrejor idag och lära Max hur man skurar, kan vara skoj, kanske ;)Hur är det dom säger. Great minds think alike? :)Sönerna måste ju utbildas i hur man skämmer bort fruntimren någongång :)Men sen måste jag hämta ut bröllopsskor och vigselring och gud vet vad idag, blir nog ett himla spring...få lite mer färg på kuppen kanske :)
    Urk ja..jag blir galen här! Men då kör jag hem Adele till dig då, så kan dom avreagera sig på varann? bra!

Klart pojkarna ska lära sig sköta ett hem, kan inte Xander tvätta, stryka, laga mat, eller städa ordentligt, när han flyttar hemifrån, då har jag misslyckats totalt!
    Det gäller att passa på medans dom vill lära sig nya saker, och innan dom inser att det är urtrist med hushållsgöra

Men gud, du är ju snart FRU! Har nerverna börjat svika än?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Knastroll82

Och nu fick skitungen hicka också! Blääää!
    Kom ut, kom ut lilla monster!

• Knastroll82

Hmm... Hur tolkar ni det här?

Värktid_____Tid till nästa
    1,01________5,42
    1,13________5,37
    1,42________4,49
    1,43

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-07-28 08:29:16 följande:
    Urk ja..jag blir galen här! Men då kör jag hem Adele till dig då, så kan dom avreagera sig på varann? bra! Klart pojkarna ska lära sig sköta ett hem, kan inte Xander tvätta, stryka, laga mat, eller städa ordentligt, när han flyttar hemifrån, då har jag misslyckats totalt!Det gäller att passa på medans dom vill lära sig nya saker, och innan dom inser att det är urtrist med hushållsgöra Men gud, du är ju snart FRU! Har nerverna börjat svika än?
    Näe, jag är mest fundersam över hur jag ska orka med hela dagen, och hur jag ska kunna lära mig ett nytt efternamn, och herregud Jo, lite nervös :D

Knastroll, värkar? Nu? du ska inte ha än! :)
    Säg åt honom o sluta nu, ring o fråga förlossningen! *tycka* :)
Svar på tråden Poppispinglorna