• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-07-24 21:51:16 följande:
    ååå så skönt.. jag å karro var på kupolen helt utan barn innan det var oxå skönt.. :)
    åå.. ska dit morrn och fixa naglarna..
    Vill också shoppa.. :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • znoozan
    Knastroll82 skrev 2008-07-24 23:57:08 följande:
    Hihi, Ingela är snorfull!
    åh hoppas hon har skoj imorrn bitti lär inte bli så skoj
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-07-24 21:51:16 följande:
    ååå så skönt.. jag å karro var på kupolen helt utan barn innan det var oxå skönt.. :)
    Härligt! ska dit idag, utan barn!
    Lär passa på medans Thomas har semester, och kan ta bägge barnen
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Knastroll82

Först blev det I.C.E med lasergame, sumobrottning, bubbelbad m.m och sen gjorde vi stan osäker.
    Verkade då som hon hade roligt, men det blir nog inte lika roligt i dag... :P

• smarties

Joho, det är skoj idag, fast jag har grymmaste träningsvärken från lasergame :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?
    Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)

Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)

• Martha
    smarties skrev 2008-07-26 21:10:31 följande:
    Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)
    jag har ju sålt vår dubbel Uj för att jag kände att vi inte avände den och inte kommer att använda den nu när bägge ska börja på dagis. Men jag har fortfarande en syskonvagn som bägge kan åka när andan faller på. tycker det är väldigt bra speciellt i affärer å så så man vet vart man har dom.. 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties

Jag önskar jag hade plats för en riktig syskonvagn som man kunde ha, en sån där billig där de sitter bredvid varandra, men någon plats har vi icke, hade det funnits hiss i nya lägenheten kunde man ha den i hallen, men hm, fasen. Krångel. :D

• MiniMie

aj aj aaaj.. vad jag har bränt mej igår. En heldag på leksand sommarland kräver mer solskydd än man kan gissa. Vaknade inatt tre ggr..av hur öm jag var i huden och nu på morgonen ser jag ut som en KRÄFTA... blir att hålla sej till andra aktiviteter idag än solning, som de var tänkt.
    Vad de nu kan bli.. hum.. man vill ju bara lapa sol i detta underbara sommar väder!!

• znoozan
    smarties skrev 2008-07-26 21:10:31 följande:
    Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)
    vi hade tvillingvagn tills Jimmy var nånstans mellan 2.5-3 år,men hade börjat med ståbräda innan eftersom han inte ville åka ändå!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna