• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    smarties skrev 2008-07-21 19:42:29 följande:
    Japp! Sök på Summertime på Youtube, det är deras senaste :)
    aha... hittar bara dåliga videos tyvärr.. filmade på långt håll..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-07-21 19:47:47 följande:
    aha... hittar bara dåliga videos tyvärr.. filmade på långt håll..
    Kolla min blogg då, där finns deras riktiga musikvideo med den låten :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-07-21 19:49:03 följande:
    Kolla min blogg då, där finns deras riktiga musikvideo med den låten :)
    Hittade en som var bättre.. hihi  ja tänk va bra dom var...
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-07-21 17:35:46 följande:
    Uj vad malliga vi är här hemma nu, Moa har gått massor av steg själv ikväll :D
    Åh, vad spännande Dom blir stora så fort.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-07-21 18:48:52 följande:
    Stackars Isac är så himla känslig för myggbett,han fick ett på kinden och han är svullen från hakan till pannan Han har fått tavegyl så det har iaf slutat svullna,hoppas svullnaden lägger sig fort nu oxå! Han är då glad och pigg iaf,både hon på blge sjukhus och apoteket varnade för trötthet men han härjar runt högt och lågt så ingen sån effekt här inte!
    Vad jobbigt! Hur mår han nu då? Vet du om han är allergisk mot fler insektsbett?
  • znoozan

Ylva: han har varit pigg och glad,men det ser så hemskt ut när han är så svullen
    han brukar få stora myggbett,men detta var extremt,kanske man är känsligare för bett i ansiktet? tack och lov har han inte fått bett av annat än mygg men antar att han är känslig för andra odjur oxå när han får såna myggbett...

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-07-21 14:19:15 följande:
    MiniMe, gick det bra hos bm idag?
    De gick toppen..
    Magmått/SF 29 i v29+0.
    Bebis hjärtljud: 134.
    Mitt järn: 115.
    Mitt blodtryck 105/50.

slempropp.. inget att oroas för.. valdigt normalt med andra barnet (tredje, fjärde...oxå) Sex och bad inget att oroas för.. utan bara att fortsätta njuta.
    Skulle de dock tunnas en massa..så de blev vattningare "slemmpropp" kunde de vara fostervatten och var de någon gång blod i skulle man ringa direkt.

Annars var besöket precis som vanligt och bebis ligger redan med huvudet neråt... =)
  • Martha

Guud... Nu är Malva jätte prickig.. Fick se när jag tog av blöjan att hon hade en massa små prickar på rumpan å på magen... Nu när hon ligger i vagnen fick jag se att hela tummen är full med små prickar men dom är mer som små fylda finnar eller nått.. gah.

• copernicus
    Martha skrev 2008-07-22 11:52:51 följande:
    Guud... Nu är Malva jätte prickig.. Fick se när jag tog av blöjan att hon hade en massa små prickar på rumpan å på magen... Nu när hon ligger i vagnen fick jag se att hela tummen är full med små prickar men dom är mer som små fylda finnar eller nått.. gah.
    låter som värme utslag,
    iaf om du pillar på en och den blir som en vattendroppe.
    Hoppas att det inte är något annat!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-07-22 11:52:51 följande:
    tycker oxå det låter som värmeutslag,Isac har haft det några ggr! Fast han hade i nacken,men man måste väl kunna ha det lite varsom?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna