• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Knastroll82
    smarties skrev 2008-07-28 10:40:04 följande:
    Knastroll, värkar? Nu? du ska inte ha än! :)Säg åt honom o sluta nu, ring o fråga förlossningen! *tycka* :)
    Nej, jag vet.. Jag måste ha en puckad bebis därinne som inte fattar att han inte är färdig ännu...
    Känner mig som pojken som ropade varg, vi var ju in förra veckan pga samma sak, men då slutade det ju i hissen när vi var framme... :-/ Fick inte en enda sammandragning registrerad på ctg:n...
  • Starlet1

Nu är jag här också. Men det blir inte så mycket nu i värmen.

Smarties: Du har väl mitt nummer va? Så du kan smsa om jag inte loggar in?

• Michaela83

Smaries: Vilket är datumet ni gifter er?

Här så längtar jag efter semester så det skriker om det.. har ett pass kvar nu :( Uuuuh, hur ska ja klara av det. Vill ju vara ledig i värmen!
    Idag blir det iaf båt åkande i Torsång/Ösjön...

Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Michaela, 080808 :)
    Så nu har vi fullt upp om dagarna. Idag kom tågbiljetterna till "resan" :)

Är lite irriterad dock, ska ha uppsättningskonsultation på Style Education på fredag, och nu säger dom att dom har semester & svarar inte i telefon...jag går dit o bankar på dörren på fredag då..annars är det jag som står där på måndag morgon när dom öppnar igen o ser aaarg ut :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-07-29 10:53:50 följande:
    Michaela, 080808 :)Så nu har vi fullt upp om dagarna. Idag kom tågbiljetterna till "resan" :)Är lite irriterad dock, ska ha uppsättningskonsultation på Style Education på fredag, och nu säger dom att dom har semester & svarar inte i telefon...jag går dit o bankar på dörren på fredag då..annars är det jag som står där på måndag morgon när dom öppnar igen o ser aaarg ut :P
    Men fy vad jobbigt. Förstår att du är irriterad. Men JAG har inte semesterstängt. Jag kommer i em .

Nån annan blivande brud som vill provsminkas
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-07-28 10:43:16 följande:
    Nej, jag vet.. Jag måste ha en puckad bebis därinne som inte fattar att han inte är färdig ännu... Känner mig som pojken som ropade varg, vi var ju in förra veckan pga samma sak, men då slutade det ju i hissen när vi var framme... :-/ Fick inte en enda sammandragning registrerad på ctg:n...
    Hur går det för dig. Lugnade värkarna ner sig? Åkte du in? Förlossningen tycker inte det är dumt alls att du åker in även om det lägger av.

Vilken vecka är du i? Jag håller tummarna att han stannar där inne lite till.
  • Knastroll82
    Starlet1 skrev 2008-07-29 14:16:09 följande:
    Nån annan blivande brud som vill provsminkas
    *räcker upp handen och vinkar frenetiskt* Jag, jag, jag!
  • Knastroll82
    Starlet1 skrev 2008-07-29 14:17:16 följande:
    Hur går det för dig. Lugnade värkarna ner sig? Åkte du in? Förlossningen tycker inte det är dumt alls att du åker in även om det lägger av.Vilken vecka är du i? Jag håller tummarna att han stannar där inne lite till.
    Är i vecka 33.
    Har varit in (igen), bebis är helt fixerad och startklar, livmodertappen uppmjukad och något förminskad. Men de trodde inte det var dax ännu i alla fall.
    Men de tyckter jag skulle hålla koll, för det kunde tydligen gå fort sen när det startar på riktigt i och med att jag har så kraftiga och regelbundna förvärkar.
    Men än så länge bor han kvar i magen i alla fall...
  • Linda77

Hej!

Måste få låna er tråd igen Glad

Är det nån som vet varför Polarn och Pyret på Kupolen är stängt?
    Är det för alltid eller tillfälligt?

Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • Michaela83
    Linda77 skrev 2008-07-29 17:45:05 följande:
    Hej!Måste få låna er tråd igen Är det nån som vet varför Polarn och Pyret på Kupolen är stängt? Är det för alltid eller tillfälligt?
    WHAT!??

Ingen aning Nu blir jag fundersam... personalen kanske är sjuk?
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna