• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Linda77
    Martha skrev 2008-07-30 10:05:19 följande:
    Nu har jag ringt... Hon i Falun var väldigt tyst.. ville inte säga nått.. verkade fått stränga regler om att inget säga..  Så jag ringde kundstjänst å där pratade hon lite mer.. lät lite som KK... Men inga raka svar... 
    Gud, vad konstigt!!! Man borde ju tycka att de kunde ge ett besked, om den gått i konkurs så är väl inte det nåt som måste vara hemligt, eller?

*Nyfiken i en strut*
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • Martha
    Linda77 skrev 2008-07-30 10:15:49 följande:
    Gud, vad konstigt!!! Man borde ju tycka att de kunde ge ett besked, om den gått i konkurs så är väl inte det nåt som måste vara hemligt, eller?*Nyfiken i en strut*
    Nä men precis..  så tycker jag med...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth

Jag var ju in häromdagen, handlade lite, och frågade efter nya vinterkläderna. Då sa dom att dom skulle hänga ut dom nästa vecka, dvs den här veckan.
    Inte ett ljud om att dom inte skulle ha öppet..?

Skumt är det iaf!

Har varit och hämtat min nya klädsel, och den blev lika fin som Marthas Bortsett från den svarta fotplattan och bumperbaren då. Min orangea oth-dyna passade dessutom perfekt! Men jag tror ändå jag vill ha en röd?

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • copernicus

ja lite konstigt år det att de bara stängt igen!

kupolen har nyligen dragit upp hyrorna vilket fått mycket konsekvenser. Proffersionail har minskat sin yta massor, databutiken försvann, provett försvann....
    En konkurs är ju hemlig in i det sista vad jag har förståttFundersam

snart ska jag iväg å jobba i värmen

• Linda77

Är det nån som vet om "Ta till vara" har öppet nu över sommaren?

Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • Martha
    Linda77 skrev 2008-07-30 12:31:22 följande:
    det tror jag väl de har???!! joo tror ni inte det?
  • Nirnaeth
    Linda77 skrev 2008-07-30 12:31:22 följande:
    Ja det har dom!
  • Nirnaeth

ÅÅÅÅH, vad less jag är på alla kryp som kommer med sommaren!!

På väldigt kort tid, har vi haft TRE enorma gräshoppor här inne, och minst en geting varje dag. Jag tycker getingar är otäcka, och särskilt när jag har småbarn här. Är livrädd att dom ska sticka nåt av barnen, och så visar det sig att dom är allergiska.
    Och alldeles för ofta kommer det barkbaggar flygandes (tror det är såna iaf), och dom är inte direkt små och söta. En sån "anföll" Xander för några veckor sen, och sen dess har han utvecklat en kraftig fobi mot kryp. Han får riktig panik när dom kommer nära honom, oavsett om det är en liten bananfluga eller en enorm humla.

• Martha
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 12:43:52 följande:
    ÅÅÅÅH, vad less jag är på alla kryp som kommer med sommaren!! På väldigt kort tid, har vi haft TRE enorma gräshoppor här inne, och minst en geting varje dag. Jag tycker getingar är otäcka, och särskilt när jag har småbarn här. Är livrädd att dom ska sticka nåt av barnen, och så visar det sig att dom är allergiska. Och alldeles för ofta kommer det barkbaggar flygandes (tror det är såna iaf), och dom är inte direkt små och söta. En sån "anföll" Xander för några veckor sen, och sen dess har han utvecklat en kraftig fobi mot kryp. Han får riktig panik när dom kommer nära honom, oavsett om det är en liten bananfluga eller en enorm humla.
    Havanna tycker inte heller om kryp... fast det är nog arvegods från stora syster som har hök ögon å ser ALLT!! 
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 11:53:04 följande:
    Jag var ju in häromdagen, handlade lite, och frågade efter nya vinterkläderna. Då sa dom att dom skulle hänga ut dom nästa vecka, dvs den här veckan. Inte ett ljud om att dom inte skulle ha öppet..?Skumt är det iaf!Har varit och hämtat min nya klädsel, och den blev lika fin som Marthas Bortsett från den svarta fotplattan och bumperbaren då. Min orangea oth-dyna passade dessutom perfekt! Men jag tror ändå jag vill ha en röd?
    bild?

jamen visst är det vidrigt med alla insekter,dem får en att längta efter kyla ju! Var barnvakt åt systersonen igår och barnen ville äta ute,det kom 4 getingar direkt
    Var ju livrädd att de skulle bli stuckna så jag fick stå där och försöka slå ihjäl krypen medans barnen åt....
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna