• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    Linda77 skrev 2008-07-29 17:45:05 följande:
    Hej!Måste få låna er tråd igen Är det nån som vet varför Polarn och Pyret på Kupolen är stängt? Är det för alltid eller tillfälligt?
    Hade jag ingen aning om att det var,så konstigtFörvånad Dem borde väl sätta upp en lapp om varför!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-07-29 14:16:09 följande:
    Men fy vad jobbigt. Förstår att du är irriterad. Men JAG har inte semesterstängt. Jag kommer i em .Nån annan blivande brud som vill provsminkas
    inte blivande brud,men partypinglaGlad Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vetKyss 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-07-29 18:24:09 följande:
    men partypingla Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vet 
    ja verkligen!  Jag räcker upp handen jag med! Kyss
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Linda77
    Michaela83 skrev 2008-07-29 18:18:12 följande:
    WHAT!?? Ingen aning Nu blir jag fundersam... personalen kanske är sjuk?
    Nej, alltså fanns inte ett klädesplagg kvar därinne och på lapparna som fanns stod det att de hänvisade till butiken i Falun.
    Har ju inte hört nåt om att de ska stänga så det kändes så konstigt. Nu är det ju inte jättelångt till Falun, men ändå....
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • znoozan
    Linda77 skrev 2008-07-29 18:27:21 följande:
    Nej, alltså fanns inte ett klädesplagg kvar därinne och på lapparna som fanns stod det att de hänvisade till butiken i Falun.Har ju inte hört nåt om att de ska stänga så det kändes så konstigt. Nu är det ju inte jättelångt till Falun, men ändå....
    vad konstigt,dem har ju inte sagt nåt om stänga/flyttaFundersam nä det är ju inte långt till falun men man är ju oftare på kupolenFlört
  • Michaela83
    Linda77 skrev 2008-07-29 18:27:21 följande:
    Nej, alltså fanns inte ett klädesplagg kvar därinne och på lapparna som fanns stod det att de hänvisade till butiken i Falun.Har ju inte hört nåt om att de ska stänga så det kändes så konstigt. Nu är det ju inte jättelångt till Falun, men ändå....
    jaha...vad skumt. Jag var in där häromdagen och pratade då med Martina och hon sa inget alls om stäning.  Bara att hon funderade på att hänga ut vinterkläderna!   
    Jajja... blir billigare för min del iaf. Är ju aldrig i Falun och shoppar..:(
    Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Åh, har haft så skoj o titta mig i spegeln nu, blev ju provsminkad av Ylva idag.
    vilken jäkla skillnad det blir med lite färg :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Linda77
    Michaela83 skrev 2008-07-29 19:15:41 följande:
    jaha...vad skumt. Jag var in där häromdagen och pratade då med Martina och hon sa inget alls om stäning.  Bara att hon funderade på att hänga ut vinterkläderna!   Jajja... blir billigare för min del iaf. Är ju aldrig i Falun och shoppar..:(
    Ja, ur ekonomisk synpunkt så är det kanske bra Flört

Men kanske är det bara nåt tillfälligt, inredningen fanns kvar men såg inga kläder.
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • Martha

När jag var där förra veckan sa de nått om att de skulle byta fötter på alla hyllor.. om det är därför då?

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    znoozan skrev 2008-07-29 18:24:09 följande:
    inte blivande brud,men partypingla Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vet 
    Ja me ja me.. .:)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna