• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Åh drive in bio, var det länge sen man var på något sånt. Finns det här?

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nedina
    smarties skrev 2008-07-31 16:56:25 följande:
    Åh drive in bio, var det länge sen man var på något sånt. Finns det här?
    Classic Car Week i Rättvik har två filmer varje år. Ikväll är sista filmen för i år. Vet inte riktigt om filmen verkar så skoj, men är ju allt runtomkring som är roligt och en upplevelse.

www.classiccarweek.com/veckansprogr/dagprogr/drivein.html
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • smarties
    Nedina skrev 2008-07-31 17:07:29 följande:
    Classic Car Week i Rättvik har två filmer varje år. Ikväll är sista filmen för i år. Vet inte riktigt om filmen verkar så skoj, men är ju allt runtomkring som är roligt och en upplevelse. www.classiccarweek.com/veckansprogr/dagprogr/...
    Jaha, jo det är där jag varit ofta. :)
    Men trodde det fanns här i Borlänge också :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:09:28 följande:
    *gnäll, pip, grin*I går var vi på ÄNNU ett besök vid förlossningen, snart har vi klippkort.Var på winnerbäck konserten i säter i går kväll när det drog igång igen. Hade värkar med tre minuters mellanrum som höll i sig runt minuten i över två timmar innan Ingela övertalade mig om att åka in. Själv ville jag INTE, då jag är fullkomligt övertygad om att det i alla fall inte är på riktigt.Och vem hade rätt då? Jo, jag!Skiten slutade ju så fort vi kom in på ett rum och de plockade fram ctg maskinen IGEN!Fy sjutton vad jag är trött på det här, nu får han ta och bli snäll! Dumma unge!
    Men gud vad drygt. Vill dom inte att du håller dig stilla då? Du får ta det lugnt nu i slutet, det är inte så många veckor kvar, även om det känns så.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-07-31 10:01:18 följande:
    Ja men ändå... du ska inte tänka så....  För tänk om...  Jag kan lova dej det är inte så jätte roligt å föda ett barn som inte mår som det ska.. som inte syresätter sej själv och som blir skickad i helikopter till Uppsala alleles själv... eller som vissa andra här i tråden föda barn som inte överlever....  Nej då skulle jag hellre åka en gång varje dag till förlossningen faktiskt..  :)
    Ja, så tänker jag också nu. Men var ändå inte in så himla mycket med Adam, eftersom det inte kändes lika. Men man ska inte känna att man är ivägen alls.
  • Knastroll82
    Starlet1 skrev 2008-07-31 19:13:56 följande:
    Men gud vad drygt. Vill dom inte att du håller dig stilla då? Du får ta det lugnt nu i slutet, det är inte så många veckor kvar, även om det känns så.
    Jo, de vill att jag ska ta det lugnt, så jag går ner på 50% på jobbet efter nästa vecka (jobbar bara tre dagar nästa vecka). Sen går jag hem helt och hållet tre veckor innan beräknat, om han kan hålla sig inne så länge dvs...
    Varken BM eller förlossningsläkaren trodde han skulle stanna tiden ut... :/
    Kan slå vad om att bara för att de sagt så, så kommer jag gå två veckor över tiden!
  • copernicus

jag är så sugen på att göra nåt nytt hemma tapetsera om osv.. funderar nu på nya ikea katalogen nån som vet när den kommer??? det brukar ju vara nu typ...

• Linda77
    copernicus skrev 2008-08-01 08:36:15 följande:
    jag är så sugen på att göra nåt nytt hemma tapetsera om osv.. funderar nu på nya ikea katalogen nån som vet när den kommer??? det brukar ju vara nu typ...
    Katalogen gick ju ut den 13 juli så den borde ju dyka upp snart! *väntar med spänning*
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • Martha
    Linda77 skrev 2008-08-01 08:54:45 följande:
    Katalogen gick ju ut den 13 juli så den borde ju dyka upp snart! *väntar med spänning*
    Läste på IKEAs hemsida att den fanns å beställa så den borde ju komma när som...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Linda77
    Martha skrev 2008-08-01 10:04:36 följande:
    Läste på IKEAs hemsida att den fanns å beställa så den borde ju komma när som...
    Men är inte det 2008:s katalog, alltså den gamla? Hittar inget på hemsidan om den nya..
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
Svar på tråden Poppispinglorna