• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    tejp skrev 2008-08-01 20:15:38 följande:
    hallå!Marit, va fin altanen blev, och stor. badthing, vart har du flyttat?Här är det VARMT!!! Är helt galet. Jag kör torktumlaren som bidrar till att det blir ännu värre. Va ska ni göra i kväll? I helgen?
    Japp.. Nu får ni komma hit på fika nån dag allihopa :)   Har varit å köpt en matta och en kudde på indiska.. och en till gunga...  ska kika lite mer efter inrednings prylar i morron.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    MiniMie skrev 2008-08-01 20:49:49 följande:
    ...åkte i hissen idag när vi var en snabbis på kupolen för några snabba inköp medan A vilade 5minuter.. ångrar mej bittert för jag såg mej sjväl i den där feta spegeln och de var ju knappast vackert.. så just nu funderar jag på att bosätta mej i min soffa resten av graviditeten... *sucka*
    Min sambo såg er igår på Ica..vilket han talade om när han kom hem, och frågade även om du var gravid!

Jag vet inte om han tror att man kan ha en sån kula ändå, men jag tyckte att frågan var sanslöst onödig
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • MiniMie
    Nirnaeth skrev 2008-08-01 21:20:37 följande:
    Min sambo såg er igår på Ica..vilket han talade om när han kom hem, och frågade även om du var gravid! Jag vet inte om han tror att man kan ha en sån kula ändå, men jag tyckte att frågan var sanslöst onödig
    heheh... kunde inte låta bli att fnissa när jag läste de där.. en annan känner sej som en vandrande flodhäst.. Och även en del av stefans bekanta kläcker ur sej.. "ska ni ha ett till barn eller"... när vi ses.. "nej, vadå.. jag tycker om att se ut så här"... ;)

**dock vet jag inte om jag såg din karl.. men jag brukar ha svårt för att se folk när jag handlar..speciellt på kupolen eller i större mataffärer ;)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 21:17:36 följande:
    Japp.. Nu får ni komma hit på fika nån dag allihopa :)   Har varit å köpt en matta och en kudde på indiska.. och en till gunga...  ska kika lite mer efter inrednings prylar i morron.. :)
    fika? vi inviger den väl med ett glas vin Räcka ut tungan
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-01 21:46:30 följande:
    fika? vi inviger den väl med ett glas vin
    Ja ja ja :)  Eller Cider då.. ;) Har en massa goda att dricka upp.. blev super med mattan föresten :)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 21:51:09 följande:
    Ja ja ja :)  Eller Cider då.. ;) Har en massa goda att dricka upp.. blev super med mattan föresten :)
    ja dom där goda cidrarna vi köpte sist passade gardinen då?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-01 21:57:04 följande:
    ja dom där goda cidrarna vi köpte sist passade gardinen då?
    Nää gardinen blev inte alls bra :( Har försökt å kikat efter längre men det verkar inte finnas.. :(   Får leta två korta då kanske.. 

Jaaa dom där goda cidrarna.. ;)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-01 22:01:44 följande:
    Nää gardinen blev inte alls bra :( Har försökt å kikat efter längre men det verkar inte finnas.. :(   Får leta två korta då kanske..        Jaaa dom där goda cidrarna.. ;)
    ikea då? jag vet nån som vill dit   ååååhhhh vad cidersugen jag blev nu
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-01 22:10:31 följande:
    ikea då? jag vet nån som vill dit  ååååhhhh vad cidersugen jag blev nu
    jaa det är därför vi borde gå ut.. :)
  • tejp

Nu finns det en bild på sängen i mitt galleri, för er som ville se den!

Kul väder idag då. Vi ska måla, så det spelar ingen roll egentligen.
    Va pysslar ni andra med?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Poppispinglorna