Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

Idag ska jag hämta hem mina tjejer. Jag längtar som en tok efter dom.

• Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-08-13 10:00:18 följande:
    Fan rent ut sagt.. Vi får riva ut hela köket, vattnet har gått ned till trossbotten så vi får riva upp allt golv i hela köket. Så det här kommer säkerligen att bli skoj, kommer vara utan kök i flera veckor. SUCK!
    Så tråkigt! Då blir det till att grilla, tur det är "sommar".
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-08-13 10:07:29 följande:
    Skorpan08: kul att få hem de stora tjejerna idag, vad ska ni hitta på för skoj??
    Jag vet inte riktigt. Kanske att vi bakar någon kaka.
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-08-13 10:06:19 följande:
     Inget vidare väder för grillning heller. Plus att sambon inte får äta nåt sånt just nu för inflammation i käken..
    Så jobbigt för er. Det är både jobbigt och dyrt med fuktskador.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-13 09:45:12 följande:
    Hej på er!
    Här sov vi till 8 imorse har dock huvudvärk som inte vill släppa, sen har jag ont i min vänstra arm (där jag får strålningen) så jag måste prata med sköterskan om det idag kanske har jag överansträngt armen...
    Vad ska ni andra hitta på idag?
    GRATTIS pojkmaffia

Det låter inte så kul min vän. Hoppas dom har någon lindring åt dig.
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-13 10:43:34 följande:

Här kommer lite bilder på våran duktiga lilla Vincent Vincent sitter i sin gåstol för första gången..han hajjade direkt hur man skulle göra =)Klicka på bildenVincent är superstadig o står jättebra! 4,5 månadKlicka på bildenSuperduktiga Vincent!Klicka på bildenVincent kan ta några steg när man håller i honom o här är han på G att göra detKlicka på bilden
    Vad duktig han är! Elin gillar också att sitta i sin gåstol och tar sig framåt några steg. Man riktigt ser hur lycklig hon blir när hon lyckas. Har dock inte lyckats ta något bra kort ännu, men det kommer.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-13 10:18:40 följande:
    skorpan08: mm, jag hoppas det! Hur är det med er?
    Jo, tack! Det är bara bra. Snart ska jag åka och hämta tjejerna, då ska vi passa på och hälsa på på mitt gamla jobb också. Vi måste träffs snart!
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-08-13 15:42:33 följande:
    Visst var det nån här som hade ute ett företag för att ta bort getingar?? Vad hette företaget? Vi har invasion av getingar här just nu, vi vet om två getingbillor men inget tar ju kål på dem. Nu ikväll när det är mörkt ska vi på med diesel och se om det gör nån nytta. Nånstans kommer de in också, trots att det är stängt överallt. Och de är överallt! På golvet, i sängarna, i fönstren osv.. Livrädd att nån av barnen ska bli stucken, inte så roligt om jag och sambon blir det heller visserligen eftersom vi är överkänsliga mot dem. Och Anticimex kommer inte förrän nästa vecka på torsdag, och innan dess lär nån av oss ha blivit stucken. De skulle höra av sig om de fick nåt återbud men det är ju knappast troligt. Snart kan vi varken vara inne eller ute, ute är inte att tänka på för det kommer massor av getingar direkt.  
    Jo, vi hade ett företag som heter Nomor hos oss för att få bort getingbon. Dom ringde vi just för att vårt försäkringsbolag har avtal med dom. Och då går det ju på hemförsäkringen. Tre bon under takpanorna och ett jordgetingbo har dom hjälpt oss med. Dessvärre tror jag att det finns fler bon. Så jag håller span när jag är ute!
    Lycka till med era bon.
  • Skorpan08
    jannovich skrev 2008-08-13 19:28:23 följande:
    Skorpan: Jag måste bara fråga, har du nån syster? Om inte så finns det en tjej som är väldigt lik dig
    Jo, jag har en syster men vi är inte det minsta lika. Så det måste vara min dubbelgångare
  • Skorpan08
    jannovich skrev 2008-08-13 19:44:33 följande:
    Din syster heter inte Maria då alltså?
    Nej det gör hon inte.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2