Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

Jaha, så hade man bara en liten tjej kvar hemma. Saknar dom redan.

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-07 16:14:26 följande:
    Skorpan08: var är dina andra tjejer? Hos pappan? Ska de vara borta länge? Vad har ni haft för er idag?
    P och I är hos mormor och morfar till lördag och J bor i stan denna vecka. Idag har getingbekämpningskillen varit här igen, hoppas att han fick dom j**larna nu.
  • Skorpan08
    Apipoulai skrev 2008-08-07 16:23:17 följande:
    Då ska du vara på din vakt om du besöker Skeninge Marken. Det var väldigt mycket getingar där, speciellt vid karamell-/godisstånden.Radar är väldigt effektivt mot getingar. Vi har flera bon på våran vind, men genom att "radera" så dör de. Sen får man hålla efter så att de inte bygger bon där igen.www.mixmix.se/bilder/fritid/35161.jpg
    Vi har sprutat med radar flera ggr men det hjälpte inte här.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-08 11:06:01 följande:
    har fortfarande lite ont å vill bara gråta, troligtvis för att ja e så trött.Men ja kan inte sova när det är ljust
    Lilla gumman vad jag tycker synd om dig. Finns det något jag kan göra för dig?
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-08 11:26:52 följande:
    Tack va snälla ni är ringde kk men deras telefontid va stängd, blev lotsad till vexeln som lotsa mig vidare till akuten.. hon sa att det va fullt på kk idag men om det fofarande gör välldigt välldigt ont å ingen mens kommit vid 14 så kunde ja åka till akuten å träffa en gyn... Hatar akuten å får ondare bara av att tänke på det då hoppas det ger sig snart.kände mig jätte liten å ynklig när ja ringde min man å börja storböla ja mår illa
    Vill du ha sällskap kan jag komma in till dig.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-08 11:29:49 följande:
    tack men det ser ut som kriget här
    Ångrar du dig så säg bara till. Jag inboxar mina telnr till dig. Att det ser ut som kriget gör inte mig något. Behöver du någon hos dig så gör du.
  • Skorpan08

Alla ni som ska till fruT ikväll. Det är väl någon/några som åker dit tidigare och hjälper henne?

• Skorpan08

FruT: hoppas du mår bättre nu.

Till alla som ska på middagen ikväll önskar jag att ni får riktigt trevligt!

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 16:18:06 följande:
    Hej på er!
    Det gick bra på sjukhuset, gjorde en röntgen och fick massa streck ritat på mig så nu ser jag ganska kul ut sen fick jag även träffa läkaren och även en sköterska, fick en hel drös med information.
    Fru T: Mår du bättre nu?
    Skönt att det gick bra på sjukan. Så nu är du en "streckgubbe"
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-08-08 16:59:16 följande:
    Bygdegatan, tjohoo fler som bor där... lycklig jag blir, känndes som om jag va ensammast i världen om att inte bo i Ryd..
    Jag bor inte heller i Ryd. Utan i Idingstad, det ligger en bit utanför Linköping.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2