Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

Mammatill4a skrev 2008-08-11 09:39:23 följande:
    Klart du får, bara kul att umgås lite.. i veckan kommer de endå vara dött då barnen börjar dagis imorgon mellan 9-14..du vet ju vart parkeringen ärsen skriver ja i din inbox adressen tyvärr har ja inget att bjuda på än mig sj och barnen och kaffe och saft då..
    Nu börjar Elin vakna och ska ha mat men sen kommer jag gärna.
    Jag är supernöjd med ert sällskap, du behöver inte bjuda på något annat.
    Ja, skriv gärna i min inbox.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-08-11 09:43:54 följande:
    Ja har juh inte sett Elin mer än sovandes på ikano juh. O du har inte sett Filip alls.
    Det bli kul att ses!
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-11 12:49:18 följande:
    Skorpan08: Mm, det var ett kort men intensivt och roligt besök
    Idag tog jag en cykeltur till sjukhuset, första strålbehandlingen...allt gick som det skulle sedan bar det iväg till provmottagningen och sedan var det bara att cykla hem igen. Nu har vi nyss kommit hem från stan. Vi cyklade ner och köpte en babytalker...eftersom vi inte har sovrummen vägg i vägg längre så vill vi vara 100% säkra på att vi hör henne.
    Senare i eftermiddag ska vi till bvc och mäta och väga lillstumpan, det ska bli lika kul som vanligt
    Har ni andra en härlig dag ute i solen?
    Jag såg er allt när ni cyklade, ni stod vid stoppljus och väntade på gröny när jag svängde höger ner mot Konsert&kongress.
    Hoppas det gick bra på sjukan idag.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-11 13:15:31 följande:
    meh vaaad gör ja här? det va ju packa ja skulle göra...fyy på mig!
    Ja, sätt igång och packa nu!
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-11 15:37:21 följande:
    Skorpan08: aha, så det var dig vi såg vi tyckte att vi kände igen bilen, men var inte helt säker det gick bara bra på sjukan!
    Mammatill4a: såg er när ni gick ifrån lekparken, var dock i telefon då så därför kom jag inte ut, ska ni hit något mer idag?
    Skönt att det gick bra!
    Jag tyckte att ni tittade på min bil men jag kunde ju inte stanna mitt i trafiken.
    Idag sitter jag vid symaskinen lite. Fick en beg gåstol till Elin i lördags men själva sittgrejen saknades. Så nu försöker jag sy en egen, får se om jag lyckas.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-08-11 17:10:38 följande:
    Malin och Skorpan08: Tack för idag.. Var super trevligt.. Så söt lilla Elin... Skorpan: Har du msn?? Tänkte om du vill ha söta bilden på Elin.
    Visst har jag msn. Vill gärna ha bilden på Elin! Inboxar dig.
  • Skorpan08
    jannovich skrev 2008-08-11 18:15:14 följande:
    Ingen som känner för att bli anställd som kokerska hos mig? Sååå tråkigt att laga mat!
    Njae. Jag gillar inte heller att laga mat, diskar hellre.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-11 17:47:36 följande:
    Skorpan08: ja, vi såg att du vinkade, men vi visste inte riktigt om det var du går det bra att sy?
    Mammatill4a: jasså? vi hörde ingenting

Jo, jag blev färdig igårkväll med stolen. Snacka om att Elin gillar att sitta iden. Bilder på stolen finns i min mapp. Bara att kika för den nyfikne.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-08-12 08:32:24 följande:
    Den vart juh jätte fin gåstolen juh. Så roligt att hon tycker om den.
    Tack! Den vart väl ok men synar man sömmarna så är den inte så proffsig. Men huvudsaken är att Elin gillar den.
  • Skorpan08

Jag och Elin ska till en kompis och äta lunch. Vi ska även passa på att ta en tur till bibblan när vi ändå är ute och åker. Sen ska väl tvättmaskinen ha sin uppmärksamhet också.

Svar på tråden Linköping, någon? del 2