Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

Godmorgon!
    Verkar som det blir samma skitväder idag. Suck
    Jag vill ju vara ute i rtädgården och jobba.
    Vad händer hos er idag?

• Skorpan08
    jlsj skrev 2008-08-05 08:54:49 följande:
    Tack för välkomnandet alla.Jag jobbar på dagarna så jag har oftast bara kvällar och helger till förfogande för "fritidsaktiviteter"´.
    Ja, jag vet precis var det ligger, vi åker alltid åt det hållet på sommaren och tittar på traktorer & skördetröskor med sonen.
    Då har ni kanske åkt förbi vårt hus. Nybyggt gult med vita knutar, dubbelgarage, brukar stå en blå lastbil utanför.
  • Skorpan08

Jag har dammsugit och torkat golv i hela husset. Och så lekt med Elin förstås!
    Dom stora tjejerna har lekt med sina kattungar dom fått i dagarna, dom är verkligen söta. Bilder kommer.

• Skorpan08

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er.
    MammaTillEKNS: Hur är det med din tå? Lästeatt du gjort dig illa, Du måste vara rädd om dig!

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-06 08:38:28 följande:
    Jannovich: hihi hon är ju så himla söt
    Skorpan08: Tån mår lite bättre, får se vad distriktssköterskan säger...ska vara lite mer rädd om mig nu Hur mår ni? Vad ska ni hitta på idag? Usch för det här regnet nu vill jag ha sol så man kan vara ute mer!
    Idag ska jag och Elin in till stan och äta lunch med en väninna. Det ska bli roligt.Hon har en gosse som är jämngammal med N. Han är så tokkär i Elin, bara smajlar när han ser henne.
    Jag vill också ha sol igen, har så mycket jag vill göra i min trädgård.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-06 09:09:20 följande:
    Skorpan08: hihi, vad sött provade ni någon smakis igår? Allt bra med dig annars då?
    ciccielv: håller med dig om att man blir tröttare av det här vädret, men det verkar inte bli så mkt sol resten av veckan heller
    Visst provade vi smakis och nu har hon precis ätit lite gröt. Det som blev över åt kattungarna upp. Jo, tack jag mår bara bra. Har kanske lite för mycket just nu, men försöker att ta det lugnt ändå. Själv då? Förutom tån då.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-06 09:29:52 följande:
    Skorpan08: Hoppas det går bra den här gången! Vad tycker hon om gröten? Just ja,ni har fått kattungarna nu är barnen nöjda med dem? Mm, du får verkligen ta det lugnt och ta hand om dig och familjen först och främst! Med mig är det bara bra N ligger och sover i vår säng, hon vaknade 07.10 sen somnade hon igen vid 08.30 det märks att hon blir väldigt trött av det här vädret, är Elin likadan?
    Ja, Elin är också väldigt trött av detta väder men vem är inte det? Just leker storsystrarna med henne. Hon vaknade redan 05.00 i morse men somnade om så fort hon fått lite välling. Sen sov hon till 8. Dom stora är så glade över kattungarna, finns bilder på dom i mitt galleri.
  • Skorpan08

MammaTillEKNS: En mycket tänkvärd historia. Finns många som skulle behöva läsa den. Ska genast maila den till några i min maillista.

• Skorpan08

Nu har jag varit i stan och ätit lunch. Mmm så gott det var. Det är så skönt att slippa laga mat ibland. Mina stora tjejer var hemma och stekte sig pannkakor till lunch. Dom hade även rullat chokladbollar. Farligt, farligt(för figuren) men rackarns vad gott. Chokladoman som man är.

• Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-06 14:55:36 följande:
    chokladbollar, mmmmmummaå jädrar det påminde mig ju om att ja har en kladdkaka, hur tusan kan man glömma bort en kladdkaka???
    Det undrar jag med. Hur kan du glömma det?????
Svar på tråden Linköping, någon? del 2