• PerG

    Fun light

    Kom bara och tänka på att Fun light är en av de mest märkliga produkter... Ingenting i den är "naturligt" utan allt är konstiga kemiska föreningar... Dessutom är den inte ens god... Tacka vet jag Önos Jordgubbssaft... eller ännu hellre hemmagjord!

    Fun Light borde kanske ändra slogan till: "Den utan frukt" istället för "Den utan socker"... ;)

    Är det verkligen någon som tycker det är en bra produkt?

  • Svar på tråden Fun light
  • Ann Lee

    Jag håller med TS! Saft som inte ens innehåller saft från frukt eller bär? Fast det kanske inte ens är saft utan "dryck". Det mest naturliga som den innehåller är väl vatten?

  • miss misan

    tja, JAG gillar den faktiskt. Tycker vanlig saft e för slibbig... men smaken e ju som baken.

  • NeA 84

    jag brukar ha fun light hemma. men efter att jag googlat lite å läst på era länkar...ja...då ska jag nog sluta med den saften...eller kan man egentligen kalla den saft?
    visste inte innan att den var så "tillgjord" Förvånad


  • Jesster

    Köper bara Önos saft och oftast jordgubbssaften. Den smakar närmast hemmagjord


    Den som söker han finner - www.google.se
  • AngelicaF

    Vi GAV funlight tills nu, visste itne att den hade så mycket tillsatser, och jag som bara har tänkt på dotters tänder för att det inte är nåt socker i.

  • Tussen06

    Jag tycker den saften är godast. Brukar inte tycka om saft annars det är förr sött. Men fun light med peach passion tycker jag är supergod. Och min son älskar den saften.

  • aprilsill

    Jag tycker om funlight, och om jag måste välja något av alla "gifter" som existerar nu för tiden (man kan ju dö av för mycket potatis eller hur det nu var) så väljer jag aspartam

Svar på tråden Fun light