• Anonym (Aj ont!)

En spricka i röven!

Någon annan som har haft det?

det gör alltså skit ont att gå på toa och likande.

Min sambo kollade efter *urk* och sa att det var som att nån skurit där :P
    Alltså en spricka.

Det blör lite ibland när jag torkar mig.

Men när jag kissar och det kommer urin på såret gör det så ont att jag kan skrika!!

Vad kan lindra??

• Svar på tråden En spricka i röven!
  • Anonym (Aj ont!)

tack =)

Men hur länge hade du problem?? jag har haft ont i snart en vecka =(

Är det hemorojder jag har??

Ihh.. det är inte skönt iaf!!!

Har du nått bra förslag på mat som är bra??

• Anonym

Det fins en salva som heter Inotyol som lägger sig över sprickan. Den är jätte fet och skyddar mot avföring som kan hamna i såret annars. Se till att smörja dig på dagen och var så torr som möjligt på natten. Kan fungera att klämma fast lite papper mellan skinkorna så att det luftar under natten. Lycka till!!!

• TantMadde

Men..ska man inte ha det..en spricka där bak..fast vanligast är det väl att kalla det för romphål..

• Anonym (ont-ont)

Jag har fått sprickor när jag torkat med för "hårt" papper... Ajaj, gör ont. Skinnet är antaglien för tunt? Men det fungerar bättre med Lambi. Så mer komplicerad lösning än då krävdes inte...

• Anonym

Vill också vara anonym just för jag inte vill lämna ut mig själv här

Har också en spricka där bak och har fått så innan också, men för min del kliar det också, ibland jättemycket. Ingen aning om vad det kan vara.

• Anonym (Aj ont!)

det kliar på mig med!!!!

Som fasen... Men man kan inte klia för det gör ont..

• Anonym

Ja precis, försöker klia med lite papper lixom men då svider det och gör kanon ont istället. När jag hade liknande innan trodde jag att det var mask som spökade, har hört att de kan klia något fruktansvärt där då särskillt på kvällarna när man lägger sig. Men sen tror jag inte det var det ändå för det gick lixom inte om förräns ett par veckor senare.

• Sweethoney

Alcosanal ska åxå vara bra har jag hört.
    De visar även reklam för den på tv.

• Anonym

Sweethoney, tror du den även hjälper mot kliandet?

• Anonym

alcosanal är lite smått bedövande.. och stillar klådan och smärtan.. men kan svida lite direkt när man smörjt....

Svar på tråden En spricka i röven!