• Anonym (Aj ont!)

En spricka i röven!

Någon annan som har haft det?

det gör alltså skit ont att gå på toa och likande.

Min sambo kollade efter *urk* och sa att det var som att nån skurit där :P
    Alltså en spricka.

Det blör lite ibland när jag torkar mig.

Men när jag kissar och det kommer urin på såret gör det så ont att jag kan skrika!!

Vad kan lindra??

• Svar på tråden En spricka i röven!
  • Dayna Lee

Ring växeln i ditt landsting för de borde kunna koppla dig vidare. Tror jag..

• Anonym (Aj ont!)

Läste om en sån där undersökning... =(

Man kör alltså upp en grej 25 cm upp i röven!! ALDRIG I LIVET! Hellre dör jag i cancer!!!

Någon som gjort det??

• beare

det är aldrig för sent att ringa sjukvårdsupplysnignen.
    har gjort det alla tider på dygnet..

de är som skummast på kvällen :)

• Anonym (Aj ont!)

ringde växeln, men de hade ett nummer man kunde ringa i akuta fall.. men jag håller ju inte på att dö...

• Anonym (ajajaj)

jag gissar på homorrojder som du har som gör så..dom kan ligga inuti och se ut typ så och blö och göra skitont.. jag har så med..Men kolla upp det ändå med en läkare för dom vet alltid hoppas man bäst..

• Anonym (ajajaj)

jag har gjort en sån där undersökning och jag kan lugna dig med att dte är en kort obehagkänsla men den går snabbt över och sen ligger man typ bara där tills det är klart..det är inga 25 cm..

då är gastoskopin 100% värre när man ska käka den äckliga slangen

• Anonym

när jag är hård i magen och skiter så händer det att jag så att säga spricker..
    kan lixom sitta där och trycka hur länge som helst men kotten är för stor sen kommer den med ett plupp och då har jag spruckigt.. lite som att födda barn tror jag:P fast då spricker man i underlivet.. gör i alla fall svin ont nästa gång man ska skita.. =((.. och så bruckar det komma någon droppe blod med.. har nog för liten fis ring:P eller för starka muskler.. hehe:D

• Anonym (Aj ont!)

jag hade analsex oxå för ca en och en halv vecka sedan.. Hoppas inte det påverkar?? Men då gjorde det inte ont eller så.. har haft ont en vecka..

Och eftersom att jag har mens nu vill jag absolut inte göra en undersökning.. :P

Kommer en undersökning ske på första besöket eller kommer jag bara få berätta?? Annars måste jag ju vänta så länge.. vääägrar göra det när jag har mens.. DUBBEL pinsamhet.. som att en sak inte räcker.. :P

• vadskajaghetadå

jag måste säga att förbered dig på smärta om du ska göra en sån grej i rumpan..min pappas fru gjrde det hon sa att det var väre än att föda barn..men du kanske kan få morfin eller nåt

• Anonym (Aj ont!)

ja, det gjorde mig verkligen lugnare :P

tack :(

Svar på tråden En spricka i röven!