• Anonym (Aj ont!)

En spricka i röven!

Någon annan som har haft det?

det gör alltså skit ont att gå på toa och likande.

Min sambo kollade efter *urk* och sa att det var som att nån skurit där :P
    Alltså en spricka.

Det blör lite ibland när jag torkar mig.

Men när jag kissar och det kommer urin på såret gör det så ont att jag kan skrika!!

Vad kan lindra??

• Svar på tråden En spricka i röven!
  • Anonym

..och det var därför ja är anonym ifall nån ff-polis undrar! Vill inte att kompisen ska se. Folk kanske kan koppla ihop 1+1..

• Anonym

..och det var därför ja är anonym ifall nån ff-polis undrar! Vill inte att kompisen ska se. Folk kanske kan koppla ihop 1+1..

• beare

jag trodde sjukvårdsupplysnignen var en nationell sak.. och då borde dem väl inte kunna säga att de inte kan ta emot. nåja. ring igen och igen och igen.. det är bäst så.
    och säg allt.. även det där med analsex..

• Anonym (samma här)

Klippte ut lite info åt dig som bodde i Borlänge om vad jag tror är deras sjukvårdupplysning Sjukvårdsrådgivning i Dalarna
    Ring i första hand din vårdcentral!
    Vardagar 16.00-23.00 Helger 08.00-23.00 kan du även ringa 023-49 06 00

Jag har också klåda och ibland obehag i analregionerna...värst är ju egentligen klådan...kommer gärna vid promenader...och inte är det ett lätt ställe att klia på heller....

• Anonym (Aj ont!)

Tack ,vad snäll du är *kramas*

Ja promenader.. uscha... min mage blir totalt galen vid promenader.. inte EN enda promenad har INTE slutat i powerwalk hem... till toa! haha...

Konstigt.. med tanke på att detta började när jag började äta nyttigt :P

• Anonym (samma här)

Men nyttigare mat gör ju saker med magen....men jag tror man stabiliseras sedan. Min klåda är som mest mellan anus och vagina, som om det är en slags övergång här....jag är alldeles för tjock för att ha bra koll hur jag ser ut där nere...

• Anonym (Aj ont!)

ska ringa vc i morrn.. för det blir nästan värre och det verkligen rinner blod! Nästan..

som riklig mens, fast där bak!

Men är en undersökning det första de gör?? eller gör de typ avförningsprov först??

Har jag rätt att vägra undersökning??

Bara jag nuddar så gör det jätte ont, fysiskt skulle jag inte palla att nått körs in. Oavsett storlek.

• Nattsaga

Bra att du ska kolla upp det iallafall. Det låter inte bra när det rinner blod. Egetnligen borde du kanske kolla upp det redan idag, finns det ingenstans du kan vända dig?

• Adelinas mamma

det är säker hemorojder men kolla med vårdcentralen.

• Adelinas mamma

finns receptfria stolpiller på apoteket.

Svar på tråden En spricka i röven!