• Maja T

Österbottniska motionstråden 2

Dags att starta ny motionstråd för alla motionssugna Österbottningar.

Välkomna med, gamla som nya, för att diskutera olika former av motion och allt som hör till.

Här kan vi tipsa varadra, peppa, ge råd, få råd, berätta stolt om våra motionsbravader och förhoppningsvis också få inspration till mer fart och fläkt i vardagen.

Ut och rör på er, flickor!

Gamla motionstråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m32155991.html

• Svar på tråden Österbottniska motionstråden 2
  • Joffan

Tussimamma: ja bruk å ståpel öve mållinje. Ja fundera om he e psykiskt.

Igår burja ja på jympa. Boot camp å he va he bästa å sveittogast å hårdast jumpa ja a ve på. he va så superbra å ja bruk int gill att jump i grupp.

Stolt 5-barns mamma
  • anka1079

Boot camp - va våldsamt ...nä, ja har hörd att de e effektivt å kul. Nice!

• tussimamma

Joffan- ide had ja å tänkt me på. Er e förhandsanmälning som gäld? Kan man böri typ nästa viko?

• tussimamma

Jaha, månne man va betä ti spring tå?

• Lillja

Vad är boot camp? Nu borde jag ta en tur ut i regnet men orkar inte riktigt...

• tussimamma
    Lillja skrev 2008-09-18 16:48:14 följande:
    Vad är boot camp? Nu borde jag ta en tur ut i regnet men orkar inte riktigt...
    Boot camp låter jo som na tode som folk bruk skåda på TV. Typ robinson *va nu he heitär tode programme* Men eg er e jumppa fö rikti håårdinga. Hårdingjumppa me armekänsla.
  • Lillja

Åååh, det låter intressant och tufft. Ger du mig en spark i baken så jag kommer iväg?

• tussimamma

Lillja- nå tå ja nu sitä så bra till jä ve datorn så va sko int ja kuna laga iväg de *LAGA DE IVÄG!"
    Sjölv e ja fökyld som vanlit å tror på sant int he e bra ti fa..

• Lillja

Härkas i vääääde, he höörsa hiit ända. Nu fa ja. Thänx!

Svar på tråden Österbottniska motionstråden 2