• Maja T

Österbottniska motionstråden 2

Dags att starta ny motionstråd för alla motionssugna Österbottningar.

Välkomna med, gamla som nya, för att diskutera olika former av motion och allt som hör till.

Här kan vi tipsa varadra, peppa, ge råd, få råd, berätta stolt om våra motionsbravader och förhoppningsvis också få inspration till mer fart och fläkt i vardagen.

Ut och rör på er, flickor!

Gamla motionstråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m32155991.html

• Svar på tråden Österbottniska motionstråden 2
  • Joffan

Alltså? Na inlägg?

Stolt 5-barns mamma
  • Trollens mamma

Hej allihopa!

Jär var he flitigt skirva saan sist jag var in.

Lula:Va kul me crossar. Jag sko no vila ha na toki jag å saan he var halot tär ut och he int vill ga ti spring na.

Bootcamp,he låter ju intressant.Men tyvärrr får jag skipp allt vad jumppa hejter på kvällda.He räcker att jag är bort 4 kvälld i viko....tycker gubben. Och visst har ha rätt.Jag får speing tå he passar.Har blivi två löprundor dähär viko,2 promenad och ejn dag peeda jag.Jag är nöjd me tanke på att jag har arbejta myki.

Vakna 8 imoris,drack ett glas vatten,och drog på me länkkare.He gick bra idag.14 km,tid 1.10.Jag trivs absolut bäst me att få spring fyri frukost har jag märkt. Och idag nös jag bara 17 gang tå jag kom in. Annos känner jag me någotsånär kry.

• Lillja

Boot camp låter onekligen kul och tufft! Det vore intressant att pröva nån gång.

Lula, heja heja, cross är kul och tungt. Vad du är duktig!

Joffan, det var ett inlägg tidigare om att fylla i ett formulär på Kicks sidor så har man möjlighet att vinna det ena med det femte. Det var nån som hade gått vilse bland alla FLs sidor.

Oj, så duktigt Trollens mamma! Vad roligt att du är tillbaka!

Igår blev det för min del ett aerobicpass med rumpa, lår och mage i fokus. Idag kändes benen som två störar så jag var tvungen att jogga lite. 5 km blev det. Nu har jag stretchat och benen värker fortfarande lika mycket. Vad ska jag ta mig till?

Ha en skön vecka alla!

• Joffan

TM: duktit sprungi.

Lillja: ok. He va nån som tipsa mig om att ja sku fara ut å cykla långsamt då ja va rikti lemen. He sku bordi hjälp, ja orka int prov na, men.... kanski ty sko ork prov om he funkar.

Vejt ni nu ha ja int na ti skyll på mejr fö nu ha mamma fari tibax i jobbe sitt så nu e ja vårdledi igen å har all tid i världen att ränn på vägarna. Eli na

Stolt 5-barns mamma
  • anka1079

va ni e dukti allihopa...ja har had en formsvacka. Har int hunnit med me själv alls.
    Men idag kom jag mig ut 45minuter igen. Åhh, va skönt.

• Lillja

Joffan, det måste jag testa imorgon. Tack för tipset!

• Domingo

No har vi komi heim från "höghöjds lägri"! Cykla 155 km på två dag, obs. mest i terräng, och ännu tredje dan 10 km, upp på slalom backa! Men nu e no beine kraftlös, så he var ti vil na dag, dessutom e sino bakom häln som ett gumiband som spänns å haldä på ti ga åv! Så känns i åtminstone! Men he va skönt i alla fall, orka meir än man trodd!!

A säkert ve bra he ja a träna me pedkärro, å crossan!!!

Boot camp, vann har di he?

• Lula76

Oj va ni e igång..jätteduktit.Ja fösökar cross å påå jär ja nö.Men he var ti fa ut i grann vädri idaa iställi.

• Joffan

Boot camp Ytteresse skola 19.15 på onsdaga.

Anca 45 min e dåbra he.

Domingo: duktit peeda.

Lula: visst er i kul me crossn tå man komber igång.

Stolt 5-barns mamma
Svar på tråden Österbottniska motionstråden 2