Phil and Ted syskonvagn del 11
fast var vilar bilstolen mot då? eller har du adapterna till? vet inte hur dom fungerar..
fast var vilar bilstolen mot då? eller har du adapterna till? vet inte hur dom fungerar..
Moa, så länge det är plats till hans ben, och stolen inte ger efter..(Om den fungerar helt som syskonsitsen), så bör det fungera..det viktiga är att det tunga barnet ska vara i huvudsitsen eller över...bara det inte är bakom...
att köpa en begagnat gissar jag..
var vilar fotänden av babyskyddet? hur sitter adaptorn? eller är det den som ser ut som bygelen?
det är inte karborreband på sidorna på v2, så jag räknar med det, plasten fästs med öglor iallafall....
har en carena som är längre...har kapat plattan till 58 cm, men resten av mjukliften finns där (där barnet normalt sitter), så det går att sträcka på sig t.ex..
har foto i galleriet på allt, men det är lättare att se i verkligheten...om du vill titta i en affär innan du köper en lift, så ta med vagnen (när du får den) eller testa i affärens vagn om dom har, och ta ut plattan...då ser du hur den kommer att ligga....plattan kommer sedan att bara vara där ryggdelen är, men stålpinnen till handtaget är innanför med god marginal, så det går bra att lyfta den...nu fattas det bara en bebis för att testa den..min 3 åring provar på en bild dock
Nåt som ser konstigt ut är när en treåring sover i babyläget med sitsen över sig, då sticker bara fötterna ut...Barnen lägger märke till det och vissa letar efter resten av pojken
får du inte ner den? jag har bara problem med att få upp den om jag har skor med remmar på..
Jag blev överraskad över hur lätt det var att få in den i hissen, vi har LITEN hiss...Den står med fronthjulet in i ett hörn, resten mot andra hörnet..
På bussen var den en tanke lång, men inget problem...