Phil and Ted syskonvagn del 11
Idag gick det bra att sätta upp ryggen i vagnen, men blixtlåset lot jag vara (sonen som drog ner dom). Han lutade sig bara framåt, så det inte blev någon tyngd på ryggen...DÅ gick det jättebra...
Idag gick det bra att sätta upp ryggen i vagnen, men blixtlåset lot jag vara (sonen som drog ner dom). Han lutade sig bara framåt, så det inte blev någon tyngd på ryggen...DÅ gick det jättebra...
JAg satte i vår brio åkpåse i stora sitsen idag, det blev jättebra, den är från 2002, så jag kaninte garantera att det är samma storlek nu....3 åringen fick plats i den...Måste bara klä om den, för den är en tanke ful, men den är beige inuti iallafall
JAg vet hur man fäster åkpåsar och sittdynar med band bak (brio). Men det funkar bara i upprätt läge, eller med blixtlåset nere...spännerna måste vara spända..
spänn koss dom små spännerna där uppe i hörnerna, spänn loss översta spännet...nu kan man dra över bakkanten på påsen/dynan...ta tag i elastiska bandet på varje sida av tygstycket där bak, dra i det så långt att ena spännet går genom, och klicka i det andra...Då sitter den som limmad...
'
Beholler åkpåsen som den är förutom att klä om den, så kan den vara till den lille sen, (om ett år), sen ska jag sy en ny åkpåse av ett täcke, voksi påse inspirerad, som ska vara till 3 åringen....Den får också tyg utanpå...(och inuti)
Hadde du köpt ennu? (kommer inte ihåg alla)
Min är en v2, och det såg man visst på tyget, så titta du in och kolla..
gustaffson, det behövs ingen kardborre, det är från en emmaljunga vagn som har samma tryckknappar...Enda skillnaden är att sonen får ha benen i invikningen, iställlet för att den viks under benstödet som på emmaljungan.
det är en som har sytt. kommer dock inte ihåg vem....
det har funkat innan, men babyläget, har inte testat med sitsen bak...Nu när jag hittade tredje bygelen satt det mycket bättre, men då vet jag inte hur det blir med liggläget..men som singelvagn är den suverän...det är skyddet till sulky, den har hål till handtaget..
ta med vagnen med sitsen, och prova i affären..
ta ett stort papper och tryck till i hörnerna/kanterna.....
hehe
jag vet inte vilka som passar, har en brio sittdyna, den passar, men vikvecket hamnar på fel ställe, men det viker sig ju där det ska..om man inte sätter fast det på nåt sätt så glider det ner...Jag ska klä om den, och lägga till en del med vaxduk på som hamnar på fotstödet...ska nog sy på knytband på vagnen och dynan så den håller sig där den ska vara..