Phil and Ted syskonvagn del 11
smart!!! sulan altså? Då bör det fungera med alla skor...högklackat går jag inte i
smart!!! sulan altså? Då bör det fungera med alla skor...högklackat går jag inte i
Jag testade med mina sandaler nu, det gick ju jättebra!!
Ja, köpte vagnen i norge, när vi var hos min familj, dom bor på landet...där på grusvägarna funkade vagnen bra, och här i stan funkar den bra..
går inte hjulet över vippar jag bara lite på vagnen...men som regel går det över..
Det viktiga är att dom bakra hjulen åker över kanten samtidigt..så man inte svänger vagnen direkt när framhjulet är över..
Jag ska förlänga sittdynan vi har med en del som skyddas med vaxduk, det blir nog bra fotstödsskydd...
Den bromsen har jag också reagerat på....hadde varit krångligt i hissen för mig, när den är i viloläge behöver jag vika ner handtaget..om den då hadde bromsat sig hadde det varit jobbigt att få ut den..
leolai, jag har hittat en väska (axelväska) med spänne i ena ändan, så den är lätt att fästa på vagnen, annars finns krokar att beställa så man kan hänga på vilken som hälst..
Just nu har vi bara ett barn som använder den, brio åkpåsen passar, men han är nog en tanke lång..den ska jag behålla till den lille, har inte kollat om den passar i syskonsitsen...Sen tänkte jag sy en åkpåse i voksipåse stil av ett täcke till den "store".
Jag använder en brio sittdyna i huvudsitsen, tänkte sy nåt till syskonsitsen, och förlänga briosittdynan så den täcker fotändan med, den delen ska jag ha vaxduk eller nåt liknande på....sport har inget skydd där vid benen om barnet har leriga/våta skor....
oj...kanske styrebromsen inte fungerade som den skulle...eller nåt annat fabrikatsfel...
sporten måste man ju trycka in på sidorna, är det annorlunda på dashen?
Jag tänkte sy i rött, men har ju en beige, så jag behöver inte matcha någon rödfärg...har inte handlat in ennu...
Anette, jag ska sy på nytt tyg på en åkpåse (brio) och göra en ny av ett täcke som får samma tyg ytanpå, sen ska jag dra om en sittdyna i en annan färg, och göra en ny av övermadrassöverdrag och ha samma tyg på den sopm på andra sittdynan...ska också sy ett bakstycke i samma tyg som åkpåsarna..
HAr redan en footsack i svart, så åkpåsarna blir svarta..(emmaljungas footsack)