• Tjosan

dumpad

Min man är på väg hem. Han säger att han inte kan tänka sig ett liv utan mig. I dag så känner jag mig bara så tom och likgiltig. Jag har lovat mig själv att försöka en gång till, för annars kommer jag bara att undra. Så vi får se vad som händer. Han kommer få en liten chock när han kommer hem. Jag har slängt ut vår säng. Helt tomt i sovrummet förutom att jag har en liten madrass på golvet som jag har sovit på i natt. Ja som sagt, vi får se hur det går. Jag vet bara att jag måste försöka en sista gång för att se om jag kan ta det han gjort mot mig. Går det inte så har jag gjort det jag kan. Och får gå vidare därifrån.
    Kramar till er alla.

• Tjosan

Jag hoppas allt blir bra tillslut. Tillsammans eller inte. Vill må bra och vara lycklig.

• Tjosan

Vad knäpp man är. Här sitter jag och funderar. Tänker på att om allt går åt skogen, att vi inte klarar av att gå vidare. Skulle någon någonsin se åt en singel 3 barnsmor? Jag vet att det är knäppt att tänka så när vi bestämt oss för att leva tillsammans. Men min hjärna går fortfarande på högvarv.

• Tjosan

Okej jag ska försöka. Jag vill ju att det ska fungera. Men är rädd.

• Tjosan

Jodå det är väl. Jag vet inte riktig hur jag ska känna eller rättare sagt vågar känna. Är rädd att han ska gå så jag vågar inte riktigt ta fram känslorna. Fast jag är jättegullig mot honom, så känns han så kall tillbaka. Vet inte riktigt hur han tänker. Så inombords känns det så tomt. Tänker vänta ett tag och se och känna efter vad jag verkligen vill.

Ja så ser livet ut för mig. Hur är det för er??

• Tjosan

Morning glory
    Jag vet att jag inte bara kan ta barnen i från sin far. Det kommer aldrig på fråga. Men vi vet båda två att om vi skulle gå skilda vägar så bor de hos mig, men får vara hos sin far så mycket de vill. Barnen älskar ju sin far över allt.

• Tjosan

Anonym (xXx)
    Vill bara säga att Who knows är helt suverän. Har fått mycket tröst och stöd därifrån.
    Who knows är bäst!

• Tjosan

Lycka till!! Hoppas du/ni får jättetrevligt.

• Tjosan

Bättre lycka nästa gång då. Den rätta finns där ute. Det gäller bara att hitta honom.

En stor kram från mig!!!

Svar på tråden dumpad