• Tjosan

dumpad

who knows
    Du vet hur man prickar rätt. Precis det jag vill höra.

Kram på dig

• Tjosan

MG
    Jag hade väl trevligt igår, men jag hade velat ha det annorlunda såklart, så som vi haft tidigare. Men det blev var helt okej.

Och ja det stämmer nog att jag har börjat att bearbeta en hel del fast det gör ont. Nu går tankarna mer och mer att självklart ska jag klara mig om jag blir själv. Det ska gå.

Vi var faktiskt ute i lördags jag och min man. Kul att se att han blev lite svartsjuk på en kille som jag bara pratade med. Jag hoppas han inser att han inte kan få allt. Att om han vill gå vidare så gör jag också det. Det vara bara skönt att se hur han reagerade.

• Tjosan

Skönt att det är så. Så de får känna lite på sin egen medicin tycker jag. För vore det inte för dem själv så behövde det inte vara så.

• Tjosan

xXx och TS
    Skickar över en hög med bamse kramar.
    Mår inte heller bra idag. Vilken skitdag. Solen skiner utanför mig samtidigt som det regnar. Vad betyder då?

Jag har en liten son hemma som strax blir 1 år och just idag är han omöjlig. Är högt och lågt, lyssnar inte ett dugg. River ut jorden ur blommorna. Tar ut alla böcker i bokhyllan. Han gör allt han inte får. Tur att det är inskolning på dagis nästa vecka så jag får tid för mig själv.

Hoppas dagen blir bättre till kvällen när mina andra 2 barn kommer hem.

• Tjosan

TS

Om några år när vi sitter och tittar tillbaka på den här tiden är vi säkert både starkare som personer och lever ett lyckligt liv.

/En som fortfarande tror på hoppet!!

• Tjosan

xXx - Ja det har du :) Men jag har inte avslöjat dig. Är en snäll själ.

• Tjosan

xXx
    Det var svårt. Men jag tycker om bilden du hade längst ner till höger.

• Tjosan

Du får välja själv. Den översta var också helt okej. Då var du mörk. :)

• Tjosan

I morgon är en annan dag. Denna dagen ska bli en bra dag för oss alla. Hoppas på det.

Kram till er!!

• Tjosan

Hej på er alla!!

Idag mår jag bättre och varit på stan och shoppat lite presenter till lillkillen som snart fyller 1 år. Kan ju inte köpa allt jag ser fast man vill. Måste ju ha pengar till dessa tråkiga räkningar också. Hoppas ni andra också lyckas få en bättre dag idag.

Svar på tråden dumpad