• Tjosan

dumpad

Men det värsta är att jag tror att denna man jag har är "the one and only". Kommer inte finnas någon som honom. Han är allt och har allt man kan önska sig. Han vet ju inte själv varför han var otrogen. Han vet inget just nu. Han ska titta på ett radhus ikväll. Men ändå känns vi närmare varandra igen. Vet inte om jag vill att han ska flytta, men kanske bra att pröva att vara isär. Men vill ju inte egentligen. Hatar allt det här. Det är så svårt. Är så rädd att han försvinner.

Annars gick det bra igår. Vi var ute och hade ganska kul. Men roligare har jag haft. Bara jag och killar. :)

• Tjosan

Men jag tror ju inte att jag kan eller vågar älska någon så mycket igen. Och ingen kan älska mig när jag inte älskar mig själv.

• Tjosan

Min man är just nu och tittar på ett radhus. Ena stunden känns det bra. Men just nu har jag bara panik. Hatar att vara själv.

Ja framtiden får väl visa vad som händer här. Om det kommer bli vi igen eller om jag för alltid kommer vara själv. Känns inte som det finns någon framtid. Tuiden har bara stannat upp. Och det känns inte bra. Vet inte hur jag ska känna för jag känner allt på samma gång. Det bara snurrar i huvudet. Ena stunden har jag så elaka tankar så jag blir rädd för mig själv. Andra stunder bryr jag mig inte om något utan är bara likgilltig. Och sedan i nästa vara så känslosam och bryter ihop. Förstår ni hur jag menar?? Jag förstår ju knappt mig själv.

Måste få barnen i säng. Vi kanske hörs senare.

• Tjosan

Lycka till med ditt nya hem TS. Om du ramlar i det stora svarta hålet till och från, så får vi hjälpa varandra att ta oss ur det.

• Tjosan

Tack till er alla.

Ni prickar in era ord så rätt.

Vet ju varken ut eller in just nu. Men jag hoppas det blir som ni säger. Att det finns ett ljus längre fram.
    Vill ju verkligen må bra och vara lycklig. Just nu känns det som alla är lyckliga utom jag. Jag kanske redan fått så mycket lycka att jag inte vet om den kommer igen. För lycklig har jag varit. Det är därför det känns så hårt.

När han inte är hemma vet jag inte om jag vill ha honom längre. Men när han är hemma så vill jag bara få känna närhet och tjuva till mig en kram då och då. För det får jag.

Who knows
    Du minns vad jag har för dag i morgon. Gulligt av dig.
    Vi ska ut och äta hela familjen. Vi är ju dock en familj fortfarande som bor under samma tak.

Skickar en kram till er som behöver det.

• Tjosan

I dag har jag shoppat loss! :)

Min man ringde precis och grät i telefon.
    Jag hade skickat blommor till jobbet. 3 st röda rosor. Som står för varje barn vi har. Jag älskar ju mannen. I kväll ska han bjuda på middag ute.

Vet inte varför allt känns bättre när vi sagt att vi ska flytta isär. Nästan så jag inte vill det längre, fast det kanske är bra ändå. Vem vet, inte jag.

Uppdaterar mer senare. Ha det så bra tills dess. Kramisar till er. Ni är bäst!!! Skulle inte klara så mycket om jag inte hade er.

• Tjosan

Har också tänkt så. Men så kommer känslan fram att han då kontaktar henne och då är allt kört.

• Tjosan

Jag vet att det ni säger är sant. Men det kanske är mer frestande att ringa när man sitter helt för sig själv än när man är upptagen. Eller jag vet inte.

Nu har vi i alla fall varit ute och ätit mat. Och barnen tyckte att det var kul. Fast det blev ingen lugn stund. Men han var bekymrad över att inte ha köpt några blommor till mig som jag hade köpt till honom. Men det gör inget sa jag. Du betalar ju för maten! :)

Hoppas er dag har varit okej. Här rullar det bara på. Varken bu eller bä förrän mina tankar vandrar iväg. Så jag försöker inte tänka utan bara va. Då går det bättre. Kommer det alltid vara så?

Det är ju inget liv det heller.

• Tjosan

xXx: Tack, jag behöver alltid en kram. Skickar en tillbaka!!

Svar på tråden dumpad