• Tjosan

dumpad

Din dag idag?? Vilket år var det om nu kan fråga det.

Jag har min på tisdag den 26. Jag frågade mannen vad han skulle göra och han tyckte vi kunde äta lite god mat tillsammans. Vi får väl se. Han hade också ringt en mäklare igår och ska visst titta på ett hus på gatan bredvid. Så vi får väl se vad som händer. I dag har jag panik med stort K. Jag vet inte om jag kan leva med honom, men att mista honom och han flyttar, det gör ont. Det känns som jag bara får smäll på smäll. Tar det aldrig slut?

• Tjosan

xXx
    Min dag är inte så bra heller.
    Men min "man" ringde och sa att jag var tvungen vara med på ett möte då vi har företag ihop. Det kändes lättare efter det. Skönt att bara komma hemifrån. Tänka på något annat.

Skickar en kram till dig. Och lyssna på Who knows det hjälper. :)
    Tack för att du finns här!!

Nu ska jag iväg med barnen. Tur är väl det, för då får jag tänka på något annat igen.
    Dagen började inte så bra för jag har bestämt för att gå ut på lördag. Och han ska ha barnen då. Han sa hur jag skulle se ut för att folk inte ska uppfatta mig fel och så. Han började nog tänka lite på om jag skulle träffa någon. Har var så ledsen och jag med. men men....Jag vill att han ska må dåligt och inte veta vart han har mig. Så han inser vad han har gjort mot mig. Fast jag skulle ju inte göra något mot honom, men det behöver han inte veta just nu eller??

Måste gå, ha det tills vi ses igen!!

• Tjosan

Who knows
    Skönt att kunna vara vänner. Det kan jag bara vara så länge han inte väljer att ta henne och flytta ihop. Är han själv kan jag klara av att vara vänner inte annars.

• Tjosan

Jag känner som er båda. Vill och kan så länge han är själv. Men sedan vill jag inte för han har sårat mig så mycket att han är inte värd att vara min vän.

• Tjosan

Idag har det varit/är en ganska bra dag. Varför vet jag inte. Bara känns okej.
    Det var nog den där kramen från Who knows i morse som gjorde att allt känns okej idag. Tack!!

• Tjosan

Man tackar och bockar. Tack för att du är en sådan solstråle.

• Tjosan

xXx
    Inte bra. Själv mår jag hyfsat idag. Har inte haft några gråtattacker alls. Skickar över en stor kram. Hoppas det hjälper att jag tänker på dig. Hatar all sådan här skit som kommer av otrohet. Fattar inte hur man kan såra någon så. Men det är ju jag det. Försök göra något så du inte tänker hela tiden.

• Tjosan

TS det är så skönt att få vara sig själv en liten stund och slippa tänka och gråta. Kul att du också har en bra dag. Vill att xXx också ska ha det. Ring till någon vän, gå ut en sväng. Gör något och sitt inte bara och tänk. För då mår man som sämst.

• Tjosan

xXx
    Stackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)

• Tjosan

Jag lovar att inte avslöja dig. Själv har jag inte avslöjat mig själv så mycket så jag kan visa mig här.

Svar på tråden dumpad