• Anonym (---)

Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?

En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!

Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?

• Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
  • Tingeli

det gjorde jätte ont! jag va 13 år. blodde rätt mycket! sprack, blödde efter oxå! fyy skulle aldrig göra om det!

• Anonym

Var 20 år...och det tog TID :D

Jag var trång och besvärlig och hade jätteont!! Och han ville inte göra mig illa och där låg jag och bet i en kudde och försökte slappna av... jösses :)

Men allt var vansinnigt fint ändå och vi skålade i G&T efteråt när det tillslut hade gått hela vägen...

• kaji

beror på vad man menar

råkade ut för en våldtäkt när jag var 12, det var bara hemskt. hade ont och blödde flera veckor.

hade sex frivilligt första gången när jag var 15. med min nuvarande man. vi hade redan bott tillsammans i några månader, jag hade tjatat en hel del. det var underbart och fantastiskt på alla sätt.

• Kimma72

Jag var 15 och han 14, vi hade varit ihop nästan ett år redan men det blev inte bättre för det. Jag var jättekåt och förväntansfull, hade onanerat ganska avancerat innan med diverse hjälpmedel så jag blev lite besviken att det knappt kändes nåt. Det var snabbt avklarat men vi gjorde om det många,många gånger fram tills det tog slut 7 månader senare. Vi var ett riktigt sexradarpar

• ahlcec

Det var med min första kärlek, jag var 15 och han var 18. Vi var båda oskulder och hade varit ihop i fyra, fem månader innan vi lyckades (för oboy vad vi provade innan).
    Jag minns att när han väl kommit in var det galet skönt och jag bara: Vafan, är det det HÄR som är sex? Varför i hela friden ligger inte alla exakt hela tiden?

Alltså ja, det kan jag väl iofs undra ibland nu också.

• Anonym

Ja, det var inte speciellt skönt. Var svårt att få in den hela vägen. Jag kändes så trång fast vi tog det lugnt. Det tog några gånger innan det blev skönt måste jag erkänna.

• Anonym (Lollo)

jag var 17 år och det gjorde jätteont när jag förlorade oskulden.Det var med min dåvarande kille och han hadde en kuk på 22cm och grov.Så det var väl inte den bästa snopp att förlora oskulden med enligt mig.

• Anonym (Lollo)

och ja jag blödde efteråt.
    Anonym (Lollo) skrev 2008-07-31 09:47:40 följande:

jag var 17 år och det gjorde jätteont när jag förlorade oskulden.Det var med min dåvarande kille och han hadde en kuk på 22cm och grov.Så det var väl inte den bästa snopp att förlora oskulden med enligt mig.
  • Anonym

Blev också våldtagen när jag var 14 - blödde massor i flera dagar. Första gången med en pojkvän blev lyckad och gjorde inte alls ont.

• Miraklet09

Njodå ja var ca 12-13år minns inte vilket ig faktiskt

Och nja sådär, det var spänt och lite sådär bara pang på,  vi  kystes osv ovh plötsligt (hade förberet med kondomer jag bad min storebror köpa) fy´fan de pinsamase ja vart med om h<haha...

0 det gjorde ont som fan kanske för ja fick rida honom, ja var ovan och det var inte bästa stälningen om man ska bli av med oskulden men ifsg man kan styra mera, ja grät liten svätt och de sved till det blödde knappt på mig bara några droppar

Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?