• Anonym (---)

Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?

En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!

Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?

• Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
  • Anonym (13)

Var 13, nersupen och ville väl egentligen inte, men tydligen hade alla andra gjort det så då skulle jag också det. Fy fan

Blödde hur som helst inte och gjorde inte ont, men skönt var det knappast.

• Anonym (Grrr)

Jag hade precis fyllt 17 år och han lika gammal.
    Det var ett riktigt hett förstasex! Han trodde inte mig när jag sa efteråt att jag var oskuld, så då växte självförtroendet givetvis *skrattar*
    Vi hade varit tillsammans i 2 eller 3 månader.
    Detta är även den enda jag varit med. Nu är det fem år sen och vi väntar vårt första barn =)
    Tillbaka till sexet. Vi var givetvis väldigt kåta och det gick lätt och gjorde inte ont, men jag blödde lite efteråt.

• Anonym

Jag var 16, han 19 (han var också oskuld). Vi hade provat ett par gånger tidigare, men det hade inte funkat alls, men nu hade jag gett mig den på att in skulle den.
    Gjorde lite ont, blödde lite under samlaget och lite efteråt... 
    Skönt? Näe, men inte obehagligt heller.

• Anonym

Gjorde inte ont & hann väll inte börja känna sååå mkt.. 4 sekundrare typ. Jag va 17 år & killen 16..
    Blödde inget.

• Heisan

Helt ointressant-gjorde det mer för att det skulle vara gjort.. Det enda intressanta i samanhanget var att det hände på golvet i en zoo-affär...

• smuttan

hmm. Jag var 16. Kommer ihåg att det gjorde riktigt ont i början..
    Å så kommer jag ihåg att jag inte kunde sitta normalt dagen efter.. Så öm va jag..

• alvaereva

Anonym (Musen) skrev 2008-07-31 14:12:17 följande:

Men vad har ni för killar? Min man är GRYMT omtänksam och skulle aldrig kört på så hårt i början. Vi höll faktiskt på att försöka få in den varje kväll en vecka innan det lyckades.Så här i efterhand kan man skratta. Vi var oerfarna och fumliga båda två ;)Nu är det nog jag som rider vildast och HAN som ber mig softa ner lite ;)
    ja säga vad man vill om den killen, men omtänksam i sänghalmen var han inte, det är ren fakta!
    jag hade noll aning om hur det skulle gå till eller kännas så jag trodde alla hade det så. jag sa inget heller utan led tyst..
    hade faktiskt så ont att jag blev helt bortdomnad från typ midjan och neråt och kunde typ inte röra mig!
  • Agapi

Var 14, med en pojkvän sen någon månad. Var helt okej, inte speciellt skönt, inte ont heller, blödde inte. Men är nöjd med de, de tog bara några gånger (dagar) innan jag började tycka de var riktigt bra.

• W W

det var mysigt, gjorde inte ont och var rätt så skönt även om jag inte kom. Bådas första gång så det blev ju lite fumligt men... toppenupplevelse definitivt. Blödde inget, det hade jag fixat på egen hand tidigare

So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Anonym (hihi)

Det var så där kitschigt bra det är i tantsnuskböcker. Jag var 20, med min dåvarande pojkvän. Han var välhängd men varsam och kunde hålla på hur länge som helst.Hade bara fattats ett gäng rosor och nån förlorad arvtagerska(jag då)för att det skulle bli en riktig tantsnusknovell.

Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?