Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
Jag var 16 vid alla tre tillfällen:)
Det var skittråkigt, gjorde inte det minsta ont och blödde inte.
Jag var 14...
dog den här tråden??
jag var 16. han var ngt år åldre o assnygg skejtare från nyköping.
gjorde inte ont. blödde inte. men gav nog eg inte så himla mycket ![]()
jag var 14, och förlorade oskulden i min säng hemma. det var ganska gulligt egentligen, och efteråt så klädde vi oss, tittade generat på varann och bestämde oss för att vi var hungriga. så vi gick och åt en pizza på närmaste restaurang, hehe. ![]()
inget blod, gjorde inte ont och vi var båda försiktiga och snälla så det kunde inte ha blivit bättre!
gjorde jäkligt ont. lyckades inte fullborda förrän efter flera försök. blödde lite vid flertal tillfällen. tog ca 1½ år innan jag kunde ha sex utan att det gjorde ont.
Blev av med oskulden mot min vilja när jag var 13 - det gjorde jätteont och var hemskt blodigt.
Första gången jag var med på det kändes bra. Ingen orgasm eller så, men det var liksom... fint.
Jag var 17, han var 28 och jag var kär och jättekåt och jag fick faktiskt orgasm innan av förspelet. Blödde inte, gjorde inte speciellt ont vad jag minns heller. Ett skitmysigt minne!
Jag var 14 och min dåvarande pojkvän och jag hade varit ihop i 3 månader. Det var väl varken bra eller dåligt. Neutralt. jag minns knappt det tillfället. Minns nått, men det kan lika gärna varit en annan gång. Blödde inte, gjorde inte ont. Men skönt? Njaaaa det kan jag ju inte säga.
Vi var ihop i 6 år efter det.
Inget vidare. Jag var 18, tyckte det var på tiden att få det gjort. Hade inga känslor alls för killen, jag utnyttjade att han var kär i mig.
Jag låg bara å väntade på att han skulle bli klar, tjatade hela tiden om att han INTE fick komma i mig. Duschade direkt efteråt, kände mig mest smutsig.
Men det gjorde inte ont, kändes inget speciellt faktiskt, mest en konstig känsla av att "är det så här det känns".
Dumpade killen några dagar senare, han förföljde mig i ett år...
Usch, ångrar att det blev på det sättet