• Anonym (---)

Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?

En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!

Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?

• Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
  • Anonym (emmi)

Jag var 24 och det var med en pojkvän. Han hade stoooor och det gick inte på första försöket. är inte smärtkänslig men det kändes fan som jag skulle gå i två delar.

andra gången hade jag fått mens (!) och då fungerade det, men speciellt skönt var det inte.

men några månader senare, JÄVLAR, vilket bra sexliv vi hade. samtidig orgasm JÄMT.

det värsta är att nu kan jag inte tänka mig en kille med liten kuk, så är lite jobbigt att leta ny kille =)

• Idril Altariel

Det var bra.
    Var precis fyllda 15 och hade varit ihop med killen i ett halvår.
    Vi hade myst en hel del innan så det kändes bara naturligt att fortsätta så att säga.
    Det var fint och ganska romantiskt.
    Men däremot var det inte skönt.
    Gjorde aboslut inte ont el så.
    Inte alls,men jag var för nervös för att kunna koppla av o njuta.
    Men det är ett fint minne.

• Anonym (Musen)

Jag var gammal! 23 år!
    Han är min make nu (har bara haft en man). Han har stor penis och det gick inte lätt första gångerna.
    Blödde inte men fick "jobba" innan den kom in!
    Numera har vi både vaginal och analsamlag utan problem. Träning ger färdighet ;)

• Anonym

Gjorde mest ont då killen jag träffade inte brydde sig så mycket mer än att ta oskulden på mig (19år). Var mer knulla (om man nu kan kalla det det) i ca 10sek sen gick han ut på balkongen för att röka...:P Hade sex med samma 2veckor senare för att se om det kunde var annorlunda...NEJ!..:P.....aldrig göra om det igen iallafall....

• Zofye

Det kändes helt okej. Killen hade ett rätt litet paket så det kändes inte obhagligt eller ont och blödde inget alls. Det var väl inte så här skönt som det är nu, men helt ok. Kändes väl lite konstigt, annorlunda bara

• alvaereva

det gjorde fasansfullt ont. jag blödde massor både under tiden och efteråt i några dagar.
    han var enorm! jag minns att när jag såg den blev jag skiträdd och tänkte att det skulle bli som att stoppa en fyrkantig kloss i ett trekantigt hål... jag var 15 och hade aldrig innan ens sett en kuk med stånd

• kattaaa

var 14, var lite skönt, även om de gjorde lite  ont samtidigt. o blödde lite

° ° ° ღ♥ isabelle 2oo7-o8-2o ♥ღ ° ° °
  • Anonym

Var 15. Tog 1 timme för han att komma in i mig överhuvudtaget.
    Det var väl varken eller, när han väl var inne gjorde det inte ont & jag minns att det var lite skönt i slutet, innan han kom.

Jag tror jag blödde lite, men bara pytte.

• Anonym (Musen)
    alvaereva skrev 2008-07-31 14:06:03 följande:
    det gjorde fasansfullt ont. jag blödde massor både under tiden och efteråt i några dagar.
    Men vad har ni för killar? Min man är GRYMT omtänksam och skulle aldrig kört på så hårt i början. Vi höll faktiskt på att försöka få in den varje kväll en vecka innan det lyckades.
    Så här i efterhand kan man skratta. Vi var oerfarna och fumliga båda två ;)
    Nu är det nog jag som rider vildast och HAN som ber mig softa ner lite ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-07-31 14:11:56 följande:
    Var 15. Tog 1 timme för han att komma in i mig överhuvudtaget.Det var väl varken eller, när han väl var inne gjorde det inte ont & jag minns att det var lite skönt i slutet, innan han kom.Jag tror jag blödde lite, men bara pytte.
    Hade ont i ljumskarna i flera dagar efteråt, hade väl spänt mig så mycket innan.
Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?