• Anonym (---)

Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?

En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!

Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?

• Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-08-07 21:59:50 följande:
    Det där "vanliga", med killen alla ville ha men som inte var särskilt snäll och omtänksam.Det hände på en fest när jag var 18, han lovade att ringa mej dagen efter.. tror ni han gjorde det?Fick även veta att han hade legat med min syster samma kväll efter mej.
    Vilket äckel.
  • Anonym (för ung?)

blödde inte, kändes knappt.. var i ju för sig bara 12 eller nästan 13.

riktig besvikelse

• black wolf 91

jag kommer faktiskt inte ihåg första gången så jag räknar faktiskt från och med första gången då jag älskade med ett ex för första gången

• emilia05

Jag var så kär så kär,ochdet var första gången för både mig och honom.Jag hade varit 15 ien vecka och han var 17.
    Jag var kåt och upphetsad och våt.Han var super försiktig men rätt stor.
    Vi använde en kondom som hette namnam,vet inte om dom har kvar dom kådisarna på marknaden,men det var med jordgubbs doft o det lukta konstgjord jordgubbe i hela hans pojkrum!
    Ha,ha kan fortfarande minnas den doften!

Det gjorde jätte ont när han trängde in i mig i missionären-men det ända jag tänkte på just då var-att nu blir jag av med oskulden-och kände mig så stolt!

jag är glad att jag fick den erfarenheten med en kille som jag gilla och gilla mig och att vi var nyktra och kära.Många gånger är det ju inte så.
    Jag blödde ganska mycket och det gjorde jag många gånger även efter första gången.
    Jag skämdes massor massor över det...Jag hade faktist tydligen missat i alla tidningar och biologi lektioner-att man kan blöda de första gångerna.

Vi var ihop ett tag sen gjorde jag slut-trots att jag fortfarande gilla Jens-som han hette-gjorde slut enbart för att visa kompisar att jag kunde och hade makt...Men oj vad jag ångra det...men stoltheten gjorde att vi inte blev ihop igen.

Alla år har jag tänkt på honom-och de gånger vi setts o haft möjligt att prata så har han sagt det samma.

Idag är han gift med en super vacker och trevlig tjej från Ukraina-hon vet nog inget om oss..är jätte trevlig mot mig,lärde känna varandra i barnmusiken o öppna förskolan.jens och jag fick oxå barn exakt samtidigt-vi har båda 3 åriga söner.
    Min sons pappa dog dock när jag var gravid ien olycka..

Kommer alltid ha första killen i hjärtat.
    Och det var hans förtjänst att jag älskar sex.

• Anonym (DUM)

Det gjorde ont och jag blödde. Men ville vara killen till lags som tjatat på mig i 3-4 veckor (sedan vi blev tillsammans) för att få sex. Jag gjorde det för att få tyst på honom. 14 år var jag. DUMT GJORT!

• Anonym

Det var skönt och gjorde inte ont. Men jag blödde så mycket att jag trodde att jag fått mens! Åt uppskjutningspiller och tänkte att jag kan ske börjat med dom för sent innan mensen och inte hunnit skjuta upp den

• Anonym

Det var skönt och gjorde inte ont. Men jag blödde så mycket att jag trodde att jag fått mens! Åt uppskjutningspiller och tänkte att jag kan ske börjat med dom för sent innan mensen och inte hunnit skjuta upp den

• Eisa

Det gjorde ont. Var inte skönt. Fick inte orgasm. Njöt inte. Var femton år. Hade gärna väntat 5 år till.

• Anonym (---)

Oj vad många som svarade på min trådstart. Har inte varit inne på länge nu. I princip alla har ju olika upplevelser.

Första ggn för mig var när jag var 19 år med min nuvarande pojkvän som jag då träffat i en månad ca. Vi tyckte mycket om varandra och var riktigt seriösa, samt jättenyfikna på varandra förstås...! Men jag var ganska orolig innan över att det skulle göra ont och så.. hade hört en del skräckhistorier från kompisar.

Men det gjorde inte alls ont och jag blödde inget. Tyckte t.o.m. att det var ganska så skönt så vi körde på rätt ordentligt, haha! Var väldigt lättad efteråt över att det gick så pass smärtfritt... men kände mig så trygg med honom och var så pass upphettsad att det nog var därför. Han kunde knappt tro att jag var oskuld :P Vi blev tillsammans två dagar efter det och sen dess har sexlivet bara blivit bättre och bättre!

• vadermom

Ha ha ha
    Så katastrofal
    Jag var jätte kär i killen som blev min första och var hemma hos honom en kväll, han satte på lite romantisk musik och vi började på ton-åringars vis att hångla.

Kände att man vill gå lite längre och han kom inte in först,sen sved det och mitt i allt kommer hans mamma in -det är mat nu..Det blidde inget mer efter det och ja det blödde ganska mycket i mina ögon.

Vi hade ingen mer kontakt efter det och det blev ju inte roligare av att han för några år sedan åkte fast som den värsta pervo-blottaren.

Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?