• Anonym (---)

Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?

En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!

Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?

• Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
  • Anonym

Det var varken skönt eller gjorde ont. Sämsta sexet ever! Jag hade ju hoppats på att det skulle bli fint eftersom jag gillade killen, och jag trodde ju att han gillade mig. Men romantiskt blev det knappast! Aset dumpade mig efteråt för en annan tjej.

• Anonym

Jag var nätt och jämnt fjorton, med min första kille som var några år äldre. Minns inte så mycket om hur det kändes, men det gjorde inte ont och det blödde inte.
    När han var klar var det färdigt.
    Efteråt frågade killen om det var första gången, och konstaterade i mitt ställe att det inte var så märkvärdigt samtidigt som han gick och tvättade av sig. Kul kille, not.

• Anonym (helt OK)

Det gjorde ont, det var spännande, jag blödde, jag fick orgasm.

• Anonym (jojo)

Jag hade precis fyllt 16 och han var 17år... vi var båda oskulder...
    vi såg först på p-rulle och sedan kunde vi inte hålla händerna i styr... när han trängde in trodde jag att jag sprack... första känslan gjorde ont... jag blödde lite grann men inte farligt..

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-08-01 00:50:18 följande:
    Jag var nätt och jämnt fjorton, med min första kille som var några år äldre. Minns inte så mycket om hur det kändes, men det gjorde inte ont och det blödde inte. När han var klar var det färdigt.Efteråt frågade killen om det var första gången, och konstaterade i mitt ställe att det inte var så märkvärdigt samtidigt som han gick och tvättade av sig. Kul kille, not.
    Det var en olaglig hanlig som killen gjorde om han var äldre än 15 år och du var under 15 år. Han kunde hamnat i fängelse, tänkte du på det.
  • Valkyriah
    Anonym (Kille) skrev 2008-08-07 17:22:01 följande:
    Det var en olaglig hanlig som killen gjorde om han var äldre än 15 år och du var under 15 år. Han kunde hamnat i fängelse, tänkte du på det.
    Om en person är under 15 och den andra över 18 är det som gäller.
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • frukarlssonn

Första gången gjorde de lite ont och va inte ett dugg skönt. Kändes bara skitkonstigt. Andra gången (me samma kille) va de kanon

• Anonym

Det där "vanliga", med killen alla ville ha men som inte var särskilt snäll och omtänksam.
    Det hände på en fest när jag var 18, han lovade att ringa mej dagen efter.. tror ni han gjorde det?
    Fick även veta att han hade legat med min syster samma kväll efter mej.

• Anonym

Jag va 15, blödde inte, men de kändes ju inte så bra som de gör idag!

• Anonym

Anonym (Kille) skrev 2008-08-07 17:22:01 följande:

Han var både äldre än femton och äldre än arton. Klart det var olagligt.
    Vad får dig att undra om jag tänkte på det?
Svar på tråden Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?