Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
haha :D vilken hemsk/nostalgisk tråd...
min första gång var fylld av STOR förvåning. en kille som jag kände litegrann, som egentligen var mest intresserad av min bästa kompis, kom hem till mig för att "titta på film". Jag var 15, han var 19. Nu, med lite mer erfarenhet i bagaget, kan jag säga att han var urusel, stackarn. Han kysste som en elvisp och var extremt dåligt utrustad... Dessutom var det hela över på en minut, så det enda jag hann tänka var "fan, nu måste jag tvätta mina sofföverdrag" och sen var det färdigt. Jag blödde inte, kände absolut ingenting och var bara mäkta förvånad. Och han skämdes nog, för han drog därifrån så fort han hade fått på sig kläderna igen... Haha :)
Jag var 17 år och det var med min pojkvän. Möjligen gjorde det lite ont vid inträngandet men annars kändes det knappt alls. Jag hade inte väntat mig att det skulle vara speciellt skönt men att det inte skulle kännas något var jag inte alls beredd på. Han slutade ganska fort (antagligen för att han var osäker och ändå inte trodde att han skulle kunna komma eftersom han har svårt för det). Så, en ganska intetsägande första gång men den väckte verkligen lust att göra det igen för att se hur det verkligen kunde vara. :)
Jag blödde inte den gången men när han hade sina fingrar i mig några veckor innan kom det lite blod.
de sved en del när jag blev av me oskulden... sved en del under sexet då också, men jag va redo för de... jag hade känt mej mer o mer redo under ett tag så när de hände ville jag verkligen ha sex me den killen... sen att han också va oskuld va väl ganska gulligt i sig...
gjorde så ont o sved att jag trodde jag skulle svimma, jag blödde i flera dagar samt att det var det VÄRSTA jag varit med om.
glömde säga att jag hade småblödningar ett par dagar efteråt... ungefär som såna där små stänkblödningar man kan få precis när mensen slutar...
Det var inte bra, inte heller traumatiskt. Jag var 16 och ihop med en jämnårig kille sen några månader tillbaka. En eftermiddag så gjorde vi det i min säng. Det gjored ont och jag blödde en hel del. Efteråt hade jag som mensvärk i ett par dagar. Vi gjorde inte om det. Sen gick det ett par år innan jag hade sex igen. Då blev det bättre.
Jag var 14 år, han 15 och oskuld. Kär. Hade varit tillsammans med honom i några månader. Kondom, kära och kåta... Var mysigt. Gjorde inte ont alls men det var väl inte särskillt skönt heller, inte första gången. Var tillsammans i 1 år efter. Är glad att jag gjorde det med honom.
Gjorde lite ont men blödde inget. Blev inte alls som jag trott. Vart ihop 1-2mån. Han drog trosorna åt sidan och började jucka lite försiktigt sen normalt, det gick fort och när det var över gick han ner från mitt rum och va med min bror(dom var kompisar) Bläää säger jag bara!
Min första vet jag inte riktigt vem det var med?
Jag brukar räkna den tredje som det första..
Den allra första gången var på en fest, jag var 16 och full, han med. Vi försökte men han var stor så han fick bara in toppen, ollonet. det räknar jag inte som oskuldsförlorande.
Andra gången var med en annan kille, kruxet där var att jag däckat och han låg med mig när jag sov. Så jag minns det knappt. Det räknar jag inte heller.
Tredje gången var på en festival, det minns jag och han fick hela så det var ett "fullbordat" samlag.
Så det räknar jag som första. Det var sex, inte fantastiskt eller hemskt. Bara sex. Så det är ett bra minne:)
Han var dessutom modell hos MIKA, vilket inte gjorde det till en sämre upplevelse...