• Svar på tråden Ia´s Stockholms morsor babblar vidare
  • Chotte

Jag blev först!

Tack för gratulationerna!

• jentha

Och jag god tvåa...

// jentha (¯`°?.¸ Folkes mamma med ett pyre i magen ¸.?°´¯)
  • hoppet787878

Ursäkta att jag tränger mig på här men hur startar man en tråd i ort/område?

• Ia 70
    hoppet787878 skrev 2008-08-04 18:09:30 följande:
    Ursäkta att jag tränger mig på här men hur startar man en tråd i ort/område?
    1: Nytt inlägg (i menyn till vänster)
    2. Välj grupp = Medlemsgrupper
    3. Ange en rubrik
    4. Välj vilket som passar bäst för dig: Planerar barn Ort/område eller Väntar barn ort/område eller Förälder ort/område

Skriv sedan din tråd, för vilka den är riktad till ex.

Lycka till
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • 06mamma

Hej i regnet!
    har inte kikat in på hela helgen då vi varit i "makeover" dimma! Vi ska äntligen ge Bella ett eget rum och börjar man pilla på ett ställe så slutar det med allmän kaos! (hos oss ialla fall ). För när vi tömde 2garderober i rummet så var vi tvungna att lägga grejer i klädkammaren som det redan var kaos i. Därifrån flyttade vi grejer ner i förrådet som i sin tur städades och massor av grejer slängdes... Men just nu har vi skrivbordsdelar och datorgrejer överallt i vardagsrummet och Bellas rum är tomt i väntan på målning. Att skära bort tapetskarvar är det enda vi hunnit än så länge . Men i morgon ska det nog spacklas och se ska det målas... Har köpt "room make over kit" på zyboo.com med djungelmotiv så när allt är klart så är det djungel som gäller i hennes rum! (nu när jag tänker efter har inte A det också Irmis?).

Blev "klistermärke" såld så jag klistrade upp ett slingrigt träd också över våra 3 fula vita garderober i hallen, sjukt nöjd!

Grattis förresten Chotte!

• svalan77

Hej alla!

Vad hittar ni på en dag som denna? Sonen klättrar bokstavligen på väggarna. Igår fällde han ut köksstegen drog fram den till bänken och klättrade upp!!!!! Jag hade fällt ihop stegen och vänt den innåt för att han inte skulle komma åt, men det hjäpte inte.

Grattis Chotte!

• jentha
    06mamma: jag känner igen det där att det ena ger det andra. Jag hoppas att ni får ordning på kaoset så småningom iaf. Du får ta en bild på djungelrummet sen när det är klart.

svalan: oj vilken företagsam liten son du har! Jag vet inte vad jag ska hitta på med Folke idag. Vi har ju som tur är ett uterum där man kan "spela innebandy" och sparka fotboll. Det brukar funka, då kan Folke iaf springa av sig lite energi. Han har varit väldigt bra på att pyssla med sitt på egen hand. Han går och bär saker fram och tillbaka - mycket målmedvetet.
    Kom hit och fika vetja så kan de få leka några timmar!! Nån annan?
  • Ia 70
    svalan77 skrev 2008-08-05 07:27:11 följande:
    Hej alla!Vad hittar ni på en dag som denna? Sonen klättrar bokstavligen på väggarna. Igår fällde han ut köksstegen drog fram den till bänken och klättrade upp!!!!! Jag hade fällt ihop stegen och vänt den innåt för att han inte skulle komma åt, men det hjäpte inte.Grattis Chotte!

Jag jobbar
    Sambon får nog ta o dra på Leia galonkläder o de nyinköpta stövlarna o gå ut på gården o plaska i vattenpölar, så har du inte köpt regnkläder o stövlar e de ju en bra dag att göra det.

Ett riktigt busväder i dag men nu e jag på jobbet o behöver inte gå ut förren kl 16:30...
    Kanske går jag o solar på lunchen, har så bra med solarium på jobbet, 25 kr för 20 min.

06mamma: Vad mysigt att fixa i ordning ett rum till Bella, skulle gärna vilja kunna ge L ett eget rum, specielt för att kunna förvara alla leksaker...
    Spännande i alla fall o jag vill gärna se bilder sedan-

Ha de gott i regnet, jag borde ta sats o springa ut o veva upp flaggan på gården (den har halkat ner av blåsten o regnet...men det känns inte ngt lockade uppdrag just nu

Ha det gott i ruskvädret!

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • jentha

Får ställa in fikat eftersom farmor ringde från Linköping och kommer och hälsar på tillsammans med Folkes faster.

• svalan77

Ha det så trevligt med farmor, ska vi ta det någon annan dag?

Förresten, vilken storlek har ni köpt på galonisar?

Svar på tråden Ia´s Stockholms morsor babblar vidare