• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • klara07
    Marie1978 skrev 2008-10-26 16:53:06 följande:
    Kan någon vänlig skäl hjälpa mig med ett artikelnummer från senaste HM katalogen. L.O.G.G?Artikelnummer på Tröjan/koftan som finns på bild tillsammans med en jeanskjol som har knäppning fram hela vägen ner. Någon som vet vilken jag menar och som kan ge mig artikelnumret?Har kastat katalogen och kan inte hitta den på webben. TAck!
    svart 41-0878
    grå 41-0886

det var den enda som jag hitta med en jeanskjol, hoppas att det var rätt.
  • Marie1978
    klara07 skrev 2008-10-26 19:27:27 följande:
    svart 41-0878grå 41-0886det var den enda som jag hitta med en jeanskjol, hoppas att det var rätt.
    Tusen tack!

Men nu förstår jag varför jag inte hittade den, slut på lager .
  • Grodan33

Hej hej sitter här med e beställning påLindex den med 30 procent + 10 procent på resten står att rabatten är avdragen men när jag ska sluföra beställningen står fulla summan igen hmm varför är det så får inte till det någonsin på nätet!

• Lokatt

jag fick mina grejer från babyroom och ganska snabbt oxå. en jacka var slut, då mailade dom och frågade vilken av dom andra färgerna jag ville ha. Jättebra.

Men jag kollade på sidan nu, det finns verkligen nästan inget kvar!!

• Känslan
    Lokatt skrev 2008-10-26 19:49:53 följande:
    jag fick mina grejer från babyroom och ganska snabbt oxå. en jacka var slut, då mailade dom och frågade vilken av dom andra färgerna jag ville ha. Jättebra.Men jag kollade på sidan nu, det finns verkligen nästan inget kvar!!
    Mig svarar de inte ens när jag mailar =(
  • Lokatt
    Känslan skrev 2008-10-26 19:53:15 följande:
    Mig svarar de inte ens när jag mailar =(
    oj då! gissar att dom inte kommer göra om en liknande rea! De verkar inte ha datasystem eller personal nog för det
    Synd, för det verkar ju som dom verkligen försökte där i början. De måste ha blivit nerbombade med beställningar!
  • Hallontårta

Ser man hur våra ordernummer kom här i tråden blev det ju ca 100 beställingar på bara några timmar.

Lokatt skrev 2008-10-26 19:57:47 följande:
    oj då! gissar att dom inte kommer göra om en liknande rea! De verkar inte ha datasystem eller personal nog för det Synd, för det verkar ju som dom verkligen försökte där i början. De måste ha blivit nerbombade med beställningar!
  • Pochahontas

Alltså... Jag kom att tänka på en sak... Dom där Ellosrabatterna där man får t.ex 450 kr rabatt om man handlar för 1350... Vad händer med rabatten om man returnerar vissa grejor? Då blir ju inte beställningen lika stor längre... Försvinner rabatten då, eller hur funkar det?

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!