• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Chatham

Betr. babyroom

Min order bestod av två plagg som tillsammans efter rea blev över 100 kr och då de fortfarande ligger kvar på sidan (idag) så tolkar jag att de finns kvar på lager i de storlekarna som jag beställde - Så varför fick jag inte min order tro?? Den är annulerad nämligen!

(Det där med över 100 kr står inte om i köpvillkoren dessutom men de har det på förstasidan nu!!)

Skall försöka maila o fråga dem.

• Hallontårta

Nä, fasen så trist! Är sakerna ni beställt slutsålda på nätet? (alltså har ni tittat efter?) De hade nog inte räknat med denna rusningen som det blev. :>

• Chatham
    Svar på #2480
    Hallontårta skrev 2008-10-26 11:39:21 följande:
    Nä, fasen så trist! Är sakerna ni beställt slutsålda på nätet? (alltså har ni tittat efter?) De hade nog inte räknat med denna rusningen som det blev. :>
    Det står ju att de har uppdaterat saldo nu så då skall ju bara lagervaror finnas kvar tar man för givet. Mina artiklar ligger kvar i de storlekarna som jag beställt!

Det där med minsta ordervärde har de ju hittat på så här i efterhand eftersom det inte finns med i köpvillkoren. Dålig stil!!

De får ju räkna med anstormning när de lägger ut 50% rea på sin hemsida!!
  • Xgirl83
    Hallontårta skrev 2008-10-26 11:39:21 följande:
    Allt utom en liten grej är slutsålt, så det blev nog för liten order.
  • Tvillingmamma2007

Var in på babyroom nu men det finns ju NADA kvar, jaja lika bra kanske

• fat2fit
    thelwin skrev 2008-10-25 20:46:48 följande:
    Någon som vet vart jag kan beställa fotokalender till ett bra pris.Barnens mormor ringde precis och frågade om de skulle få en i julklapp
    Vistaprint ha ett gratis erbjudande om Skrivbordskalendrar
    www.deals.se/deal_1236385971.htm
  • Hallontårta

Fått svar på mailet?

Chatham skrev 2008-10-26 11:48:44 följande:
    Svar på #2480Det står ju att de har uppdaterat saldo nu så då skall ju bara lagervaror finnas kvar tar man för givet. Mina artiklar ligger kvar i de storlekarna som jag beställt!Det där med minsta ordervärde har de ju hittat på så här i efterhand eftersom det inte finns med i köpvillkoren. Dålig stil!! De får ju räkna med anstormning när de lägger ut 50% rea på sin hemsida!!
    50% på hela sortimentet lär de nog aldrig göra om igen.
  • Marie1978

Kan någon vänlig skäl hjälpa mig med ett artikelnummer från senaste HM katalogen. L.O.G.G?

Artikelnummer på Tröjan/koftan som finns på bild tillsammans med en jeanskjol som har knäppning fram hela vägen ner. Någon som vet vilken jag menar och som kan ge mig artikelnumret?

Har kastat katalogen och kan inte hitta den på webben.

TAck!

• Känslan

Jag har inte fått svar från Babyroom angående min annuleringen av order.Det märkliga va att i morse fanns fortfarande den varan kvar i lager så jag beställde om den...får se vad som händer,la även till en grej.Ska bli väldigt intressant,väntar mig en annulering till dessvärre.Tänker aldrig beställa något där igen kan jag säga.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!