• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lyckligmamma

ok ok, det tar kanske några dagar Beställde en tröja med bilar på o ta 3 par betala för 2 byxor

• lyckligmamma

men kan man bli medlem när man hämtar ut och att de kan sätta in bonusen direkt?

• Betty2

Man får bara bonus om man betalar med Lindex-kortet, och jag antar att du redan har betalt? (Man brukar ju oftast betala direkt när man beställer på Lindex web-shop, t ex via internetbank.)

• lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 09:00:45 följande:
    Man får bara bonus om man betalar med Lindex-kortet, och jag antar att du redan har betalt? (Man brukar ju oftast betala direkt när man beställer på Lindex web-shop, t ex via internetbank.)
    ja, betalade genom banken... men i många butiker kan de lägga in bonus i efterhand
  • Betty2

lyckligmamma: Ja, så är det ju ofta. Men eftersom just Lindex bara ger bonus när man betalar med Lindexkortet (kreditkort) så tror jag inte att det funkar i det här fallet. (Då måste de väl först återbetala det du har betalat menar jag och sedan ta betalt igen på ett Lindex-kort.)

• LickMeUp
    Betty2 skrev 2008-10-27 09:56:58 följande:
    lyckligmamma: Ja, så är det ju ofta. Men eftersom just Lindex bara ger bonus när man betalar med Lindexkortet (kreditkort) så tror jag inte att det funkar i det här fallet. (Då måste de väl först återbetala det du har betalat menar jag och sedan ta betalt igen på ett Lindex-kort.)
    så då drar man kortet i onödan om man betalar cash då eller? i så fall skulle de ju inte be om det om det inte vore bonusgrundande.
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Betty2

Jag tror att man har större chans att få erbjudanden via sms/e-post/brev om man har dragit kortet, och därför brukar jag göra det även om jag inte betalar med det. Det ÄR alltså så illa att man bara får bonus om man betalar med kortet, skitdåligt tycker jag men så är det. Skall se om jag kan länka till info på Lindex sida om ni vill läsa där.

• Betty2

www.lindex.com/FAQ/FAQ.aspx&subid=110921

Kopierat från vanliga frågor och svar, fråga om Lindex Clubkort:

"Med vårt kreditkort kan du välja mellan att betala med kortet och att betala kontant. Betalar du med kortet får du bonus. En värdecheck skickas hem till dig när du uppnått en viss poäng! Du kan även spara pengar på ditt kort till förmånlig ränta, 5,90%, eller utnyttja krediten och betala senare. Med vårt kontantkort kan du bara betala kontant, men kan ändå registrera alla dina köp på kortet. Ju mer du handlar desto bättre erbjudanden får du! Med kontantkortet går du miste om den bonus du får när du betalar med Lindex Club-kort med kredit."

• Moonis
    danskamamma skrev 2008-10-27 08:03:12 följande:
    www.mammashop.se har Crazy Outlet - Priserna gäller enbart vecka 44 och returrätten är 8 dagar på dessa varor.
    Tack för det tipset, blev två julklappar till
  • lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 09:56:58 följande:
    så finns det inga vanliga medlemskort? bara kredit? Tummen ner, då går jag inte med där
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!