• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

Hej skuttar in å hälsar från Copycat att hon inte har någon dator då den kraschat hon kommer försöka låna när hon kan.
    Å så vill hon säja TJOHOOOO GRATTIS INFAN

• ProPPens

GRATTIS INFAN!!!! Det är ju helt fantastiskt!!!!! Sitter här och ser knappt skärmen för alla glädjetårarna!!!!!! Massor av kramar på dig vännen!!!

• Maskros67

Men oj

Grattis Infan!!!!! Både ler brett o sitter med ögonen översvämmade av tårar.

Håller tummarna för allt vad jag är värd att det ska hålla hela vägen nu!!!!!!

Underbart

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Cahela

Infan: Fick mail av Maskis och hon berättade den underbart härligt glada nyheten!!!!
    Jag håller tummarna för dig!!!!!!!
    Vilken grej!!!!!!

Gift med A.
  • xena

Grattis Infan! Hoppas allt ska gå vägen denna gång...

• tickan

Typiskt. Ni har använt upp hela dagens tilldelning av frågetecken innan jag hann komma hem från jobbet och logga in. Vad ska jag nu göra. Jag sitter ju också och tjuter över bilden av Infan då hon möter sin man i farstun. Äsch. Jag skiter i om det blir inflation.

!!!!!!!!!!! GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!! FAN VAD KUL!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR DAGENS LYCKOPILLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• zynk

IIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ryser i hela kroppen och ögonen tåras av glädje!!!!!  Graaaaaaaaaaaaaaattis Infan!!! Så himla bra skrivet tickan; Du är dagens glädjepiller Infan !

• Caribe

Tja börjar väl morgonen med ett till GRATTIS hur har natten varit? Har du hunnit smälta allt Infan? Vad sa läkaren? Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII