• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Millan69
    iida84 skrev 2008-09-12 12:24:10 följande:
    Jag kan inet svara alls på vad det menas. Men jag blir oxå chockad över att man inte får reda på om de verkliegn hänt något, min läkare sa typ, blir de inget så får du väl äta pergo näsat mens igen. men jag kmommer inte få mens om jag inte har äl.. =S
    jodå, man kan få mens fast man inte har äl, det har juh jag =/

KramMillan
  • iida84
    Millan69 skrev 2008-09-12 12:39:46 följande:
    jodå, man kan få mens fast man inte har äl, det har juh jag =/KramMillan
    jag får inte mens om jag inte har äl, och de brukar jag har ungefär 2-3 ggr per år, det är enda gångerna jag har min mens. Men om jag inte får mens o gravtest visar - så får jag väl äta pergo igen :)
  • Totta75
    Millan: Har tyvärr inget svar på din fråga,vet inte vad siffran betyder..tydligen nåt värde det är frågan om men vad det värdet ska vara på vette tusan..
    Hoppas nu innerligt att han ringer opp dig snart! Ska googla lite på blodprov å äl under tiden jag väntar..*spännande*

IIda: Jo,mens har man nog fast man inte har äl,det är slemhinnan som stöts utoch ska förnyas och gör att man blöder dvs har mens..
    ♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Åh vad jobbigt det låter att du har mens så sällan,måste vara svårt att veta när man ska pricka rätt då..Hur ska du göra om det nu mot förmodan skulle visa - på gravtest å ingen mens kommer,när kan du påbörja nästa pergokur då? Men nu håller jag ju såklart tummarna att det inte blir nåt minus för dig!!!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta75
    jadu, bra fråga, men jag har fortfarande gestapuran så jag borde ju kunna äta dom igen, men då blir de massa väntan, men min läkare sa även att jag kan börja med dom när jag ivll, jag behöver ingen mens =)
  • Totta75

Hittade detta på en sida om blodprov och äl:... "enligt någon tabell är det normalt att ha 12-69 vid äl." Blev inte kanske nå mycket klokare av det men ditt värde ligger ju däremellan..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Hittade detta i en tråd här på fl:"Allt över 20 är bra, det tyder på att ägglossning har skett förutsatt att blodprovet har tagits ca en vecka efter äl. Vanligtvis ligger det mellan 20-90. Exakt vad värdet är spelar mindre roll eftersom det varierar efter hur länge det har gått sen äl."
    Så Millan ,det låter ju som en äl har ägt rum!!Wiihaa!!!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Iida,nu får vi hoppas att du plussar omedelbums så du inte måste påbörja gestapuran igen..väntan e ju så olidlig när man vill ha bäbis!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84

oja.. jag hoppas, men försöker o förtränga tankarna..
    nästa helg är de dags för äl..
    så nästa helg är ja busy :P heheh

• Totta75

Iida,har du beställt äl test än? Kan vara bra att börja testa i tid för jag fick äl flera dagar tidigare än jag brukar få denna månad..jag började testa 11 dar efter mensen å på dag 12redan fick jag utslag,brukar få utslag på dag 14 så..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
Svar på tråden Pergotime behandling