• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • SallyK

Enkeldos och varje månad. Så nej, ge verkligen inte upp hoppet!

• Millan69

2a dagen idag m pergo... =)
    Snart myspys ;)

//Millan69

• lerumstessan

Jag och gubben har kört igång "varannan dags metoden" nu. Känns som om det inte tar sig nu så var det i alla fall inte vårt fel, nu har vi gjort det vi kunnat!

• Millan69

...ja det kommer väl att bli det med..varannan dag =)
    o för spänningens skull så ska jag testa mina äl-test med, o se om dom ger utslag nu, för det har dom inte gjort innan =/

//Millan69

• Millan69
    lerumstessan skrev 2008-08-27 14:22:58 följande:
    Jag och gubben har kört igång "varannan dags metoden" nu. Känns som om det inte tar sig nu så var det i alla fall inte vårt fel, nu har vi gjort det vi kunnat!
    msn kanske???

//Millan69
  • iida84

jag och min gubbe brukar göra det varje dag..
    är det fel o göra de så ofta? menar om produktionen av spermier kanske minskar?

• Millan69

nej det e väl inte fel, men eftersom mannen producerar nytt hela tiden så..
    Varannan dag gör juh att dom snabba som kanske inte dyker upp av ngn anledning ger dom slöa spermierna oxå en chans att kunna simma till ägget.
    Så därför e juh varannan dag exemplarisk, tycker du inte, sen behöver mamn juh inte nöta ut gubben, han ska vara lite oxå =)

kram

• iida84

heheh^^
    båda två vill varje dag, men kanske ska backa till bara varannan dag..
    så man inte missar någon chans :)

• Millan69

=) det e juh alltid trevligt, alltid =)

Kram
    Millan

Svar på tråden Pergotime behandling