• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • iida84

imorn är de sista tabletten som tas av pergo :D

• Millan69

Jaha, då var man uppe o tog blodprov idag för o se om det hände ngt efter pergokuren =)
    I kroppen så kändes det helt annerlunda denna gång än vad det gjort alla andra månader.
    Så kanske finns det ett hopp om man börjat ägglossa ivf =)

//Millan69

• Millan69
    lerumstessan skrev 2008-09-11 16:17:49 följande:
    Millan 69: När får du provsvar?
    vet inte men jag frågade o provet skulle hinna med bussen när jag tagit det så förhoppningsvis så får min gynläkare svaret på mail imorron eftersom han e i Landskrona då, så kommer jag att rina dit under middestid för att se om han har tid o snacka några min o han kan svara på mina frågor.
    Förra gången så gjorde jag så o så ringde han upp under eftermiddagen =)

*spännande värre*

//Millan
  • iida84

tycker de är lite konstigt att inte jag ska göra någon kontroll för att se om jag får äl eller inte..
    Men de kanske inte alla gör?

• lerumstessan
    iida84 skrev 2008-09-11 19:26:54 följande:
    tycker de är lite konstigt att inte jag ska göra någon kontroll för att se om jag får äl eller inte.. Men de kanske inte alla gör?
    Nej alla gör inte det. Det är stor skillnad beroende på vilken läkare/vårdinrättning man går hos. Jag var så missnöjd med min att jag ska byta på tisdag, förhoppningsvis gör de fler kontroller på det nya stället!
    Tessan + Pergo = Bebbe??
  • Totta75

Morning!

Jag har heller inte tagit varken blodprov eller varit på vul,inte förra gången jag åt Pergo å inte denna gången heller, för å se om man haft äl så det är tydligen olika från ställe till ställe..

Millan,fått svar på blodprov än? Hoppas det visar stark äl!!!!!!

Liam 10/9/07
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-09-12 10:31:06 följande:
    Morning!Jag har heller inte tagit varken blodprov eller varit på vul,inte förra gången jag åt Pergo å inte denna gången heller, för å se om man haft äl så det är tydligen olika från ställe till ställe..Millan,fått svar på blodprov än? Hoppas det visar stark äl!!!!!!
    Sitter med tel i handen o det e kööööööööö...men jag skriver igen såfort jag vet ngt =)

Kram
    Millan
  • Millan69

ja nu har jag ringt o jag fick ett svar, men det var dock fr ssk.
    Hon sa bara att ja här är ett svar o det står 37 !?!?!?!?!?!
    Men hon var inte insatt i det hela så hon kunde inte svara, så jag bad att han skulle ringa upp mej
    Vet ni ngt om detta??????

Svara snabbt =)

Kram
    Millan

• iida84

Jag kan inet svara alls på vad det menas.

Men jag blir oxå chockad över att man inte får reda på om de verkliegn hänt något, min läkare sa typ, blir de inget så får du väl äta pergo näsat mens igen. men jag kmommer inte få mens om jag inte har äl.. =S

Svar på tråden Pergotime behandling