Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-09-03 17:04:20 följande:
    Ja har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska. Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter... ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
    Åh vad jobbigt för dig
    Men tror det är bra att fokusera mindre på bebis, det är oftast då det släpper vet du

Följ gärna med o fika nästa gång det blir fika här i tråden
    Du får jättegärna komma hem till mig på lördag på me&i partyt, kanske inte så kul när det är barnkläder iofs, men du kan ju komma o umgås med oss i tråden
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-03 17:20:44 följande:
    Fika hänger ja gärna me på nån da men lördag skippar jag nog. ska ut å partaja på fredag så på lörda har ja bestämt mig för att va soffliggandess å bakis
    Kul o partaja..jag är såå himla sugen på att göra det! Var sååå länge sen jag gjorde det, själv i alla fall utan sambon.
    Ingen som vill ta en kväll framöver o ut o partaja
    Fru T skrev 2008-09-03 17:40:53 följande:
    jag e alltid på för partaj vi får tajma in en lördagskväll eller nått.
    Mizzz skrev 2008-09-03 18:21:22 följande:
    Jag är absolut på
    Åh, vad kul!!! Då tycker jag att vi ska boka in en lördag snarast
    Mammatill4a skrev 2008-09-03 19:44:23 följande:
    LoVm: vilket bussnr är till er?Ifall man får ta den på lördag
    12:an. Nu håller de på att gräva här utanför så man får gå av vid Änggårdsskolan.

Fru T: Vad bra Min sambo jobbar istort sett varje lördag kväll, men bara vi planerar ett tag i förväg så kan han säga till om att han ska vara ledig då. Lördag 27 sept kanske? Eller senare?

Vad kul att flera vill hänga på

Cacan skrev 2008-09-03 23:02:39 följande:
    hej! kul med en tråd med LKPG bor.. hänger på om det går bra! ni har säkert hållt kontkakten ett tag!??är en tjej på 26 år med dottern Emilia på snart 11 mån.r fortf mammaledig o tänker vara det ett år till..Ngn som är sugen på att börja på mammaträning utomhus ?kolla gärna denna sida:carinsmassageofriskvard.5min.sesprid gärna hemsidan o tipset om träning till era vänner o bekanta!
    Välkommen Det där med mammaträning lät intressant, har läst om det i nån tidning o skulle jättegärna vilja testa. Men tror att det är lite långt att åka för mig tyvärr, har inget körkort. Det är väl Vidingsjö i så fall som jag kan ta bussen till.
    Familjetrollet skrev 2008-09-04 07:11:29 följande:
    jag skulle gärna ta en fika.men jag har fullt upp idagLeo och vincents mammajag får tyvärr lämna återbud.sonen kommer imorrn,villket inte var planerat.men jag kommer jättegärna på nästa M&I party
    Vad tråkigt. Men är ju inget att göra åt.
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 09:16:58 följande:
    Får man haka på som sälle? el kanske är så kul att ha med en höggravid ut på festande stunder??
    Klart att du får hänga på
    Bara du själv orkar så

Hmm, hoppas nu att ni alla kommer på lördag, vill inte ha fler avhopp nu
    Då blir det ju inget, vi är nu 7 st med mig.

Svar på tråden VI från Linköping