Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-09-08 16:03:32 följande:
    NamNamNam Grekiskt e got mat va hos mormor på söndagsmiddag igår å åt lamstek. MuMMaja TROR jag är mitt inne i äl (om ja nu har är) känslan i kroppen är helt klart annorlunda så ja *hoppashoppas* å så har ja fått mysa lite så där lagom mycket...I morse va ja barnvakt till min väns lilla sötis i en timma då hon äntligen börjat ta körkort å körskolan ligger runt hörnet här hemma så hon bara kommer hit å dumpar honom...27e: ja föredrar nog å käka nåt innan. så om ni vill komma vid 19 vore toppen. Ni får nog stå ut me gubben här 1 timma typ då ja har för mig att han börjar jobba 20:30 men det tror ja ni överlever, han charmar alla.Party schoppingen skippar ja nog, ska göra av med pengar så det räcker den 29e sen då vi e fyra tjejor som ska till ullared.å så tror ja ja har drabbats av en sömnattack eller nåt.. efter att vart vaken i ca 2 timmar på fm så somna ja igen brevid min snarkande karl (å då måste ja vart bra trött) å vakna vid tre... sovit bort heeela dan så det e ju tur att ja inte har nåt ja måste göra...
    Ja, tycker oxå att vi kan äta nåt hos dig, frågan är bara vad. Vi kanske ska komma redan vid 18 då.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 16:07:51 följande:
    Hihi, då kan ja inte följa med, då har ja bäse men eftersom aj är så kräsen gör de mig inget att jag får stanna hemma, bättre de än sitta och peta i maten som man inte gillar endå ..spanade in din sida med,, fina kort på vincent, såg en babysitter där , du får hojta om du ska sälja den nångång då är ja intresserad...
    Du kan ju annars ta med bebis, vi är många som kan hjälpas åt
    Ja, vi har en babysitter, den ska säljas, vet bara inte när än, Vincent använder den fortfarande, men inte så mycket längre. Leo använde den tills han var 9 månader o det är ju inte Vincent förrän i december.

Jag är inte superförtjust i kinamat, hellre thaimat då, men favoriten är grekiskt!

Fru T skrev 2008-09-08 17:50:42 följande:
    eller ja mena att ja vill äta innan ni kommer
    Jaha, ok, då förstår jag
    Men då räcker det ju om vi kommer 19.

Nån som vill ta en fika i veckan?
    Jag kan hela onsdag, hela torsdag o eftermiddagen på fredag.

Marayah: Men ska vi ta en fika på torsdag då, mitt på dagen när barnen är på dagis?
    Om nån mer kan då..

Nån mer som kan fika på torsdag?

Familjetrollet: Jag kan tyvärr bara vid 15 på fredag, sambon slutar 16.30 då o då tar vi helg tillsammans o ska äta mysmiddag hemma med barnen innan de ska sova.
    Helgen kanske jag skulle kunna på, söndag i så fall. På lördag ska vi till ikano o stan o köpa byxor till mig o doppresent.

Mammatill4a skrev 2008-09-09 10:42:05 följande:
    jag kan tyvärr inte på torsdag, Onsdag hade varit bättre för min del då ala barn ska hämtas runt 14 tiden..
    Ok, men jag kan onsdag oxå. Fast då kunde inte Marayah va?

Då blir det inget fika denna veckan..vi är lite dåliga på att få ihop nåt tycker jag

Mammatill4a skrev 2008-09-09 11:19:55 följande:
    nej de kanske hon inte kunde , de har ja inte hunnit hitta och läsa tror ja, men annars får ja la hopa fikat denna gång med så får ni gå på torsdag, de är lungt för min del.. Vet på ett ungefär när ni ska byta bilstol till Vincent? är ju helt uppriven nu när man måste till och köpa nytt el begagnat från nån man känner..
    Vi vet inte när vi ska byta stol till Vincent, blir kanske nästa månad, för han måste nog kunna sitta själv först innan vi kan byta. O det gör han inte ännu, han är på G, men mer är det inte.

Jag vet inte hur mycket du hade tänkt att lägga ut på ett babyskydd, men vi har tänkt att sälja den för 1000 kr tror jag, vi köpte den för 1600 kr o den är ju bara använd i knappt ett halvår.
Svar på tråden VI från Linköping