-
Jag vet inte, Leo är ju inte på dagis imorgon..kan jag svara ikväll? Måste se hur resten av denna dag är först? Kan kanske komma en liten stund o fika, så länge Leo har nåt att äta på så sitter han still..Mammatill4a skrev 2008-09-01 12:57:11 följande:Du vill inte fika med oss imorgon? -
Mammatill4a: Jag följer med o fikar en liten stund imorgon
Men jag kommer med bussen vid 10.50, är det ok?
-
Dagen har gått så fort här så jag har glömt bort tabletterna helt o hållet, börjar imorgon!
-
JennyoPatrik: Jag är intresserad som du vet

-
JennyoPatrik: Ja, det skulle det ju vara. Men bara vi planerar in ett tag innan så man hinner få ihop lite pengar i alla fall

-
Usch då, vad trist
Hoppas han kryar på sig snabbt!
Mammatill4a: Ska vi skippa fikat imorgon då då? Känns kanske som det är lika bra..
-
JennyoPatrik: Precis

-
mammatill4a: Hoppas att du läser nåt här..jag kan inte fika idag, ska till Vc snart med Vincent som hostar mycket. Men jag skrev ju igår att det kanske inte blev nåt ändå eftersom det bara blev du o jag.
-
Nu har jag skickat min adress till alla som ska komma på Me&I partyt på lördag. Är det nån av er som inte fått den, så hojta till så skickar jag igen

-
Tror inte det..var bara jag o mammatill4a som kunde det imorgon.dinana skrev 2008-09-02 17:13:42 följande:Bidde det något fika den här veckan?
Men vi kanske kan sätta ihop en fika på fredag om några kan då..