Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

cocacarro skrev 2008-09-04 20:50:13 följande:
    Mammatill4: Jo, det sitter ju typ ihop så. Jo, jag hittade ett program jag gillade här och så fanns det jobb till man här så då fick det bli linköping LeoochVincent: Kul, får man fråga var typ?
    Vi bor typ längst bort i Lambohov. På Lantmannagatan.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:08:37 följande:
    Mammatill4: Jo, kan tänka mig att det blir en rejäl omställning för lite äldre barn.LeoochVincent: Vid ängsgårdskolan nånstans va? Vi har barnen på dagis där borta på bygdegatan.Marayah: Tack
    Ja, det stämmer, på andra sidan gatan nästan precis.
    Mammatill4a skrev 2008-09-05 08:38:45 följande:
    Tyvärr måste ja sätta ett stort frågetecken angående imorgon för mår inget vidare direkt här, ska se om man kan ta sig till affären sen iallfall om man mår/blir bättre av lite frisk luft..bättre att medela i förväg än i sista sek lixom
    Ok, vad trist Men  inte mycket att göra. Du får krya på dig.

Herregud vad Vincent är ett matvrak! Han har nyligen ätit en hel burk med majs o potatispurè plus massa mangopurè efter. Nu sover han middag, han blev helt jättetrött av att äta så mycket..hihi..

Mammatill4a skrev 2008-09-05 11:28:25 följande:
    Nej du, känner mig som en säck potatis kan man säga, med huvudet under armen, och de där panodilen hjälper inte ett dugg, så hoppas på att få vila efter maten när alma sover middag..
    Det låter inte alls kul, jobbigt oxå när man är ensam hemma med barnen.

När vi ändå är inne på bortlämmning av barn
    Nån som vill ha en 5 månaders som absolut inte ska sova fastän han är supertrött??
    Ska bara upp i famnen o klättra heela tiden o jag som har massor att göra!

Marayah skrev 2008-09-06 13:01:29 följande:
    Ja de var duktigt de.. Själv har man inte gjort mycket.. Någon som har pojk/neutyrala bodys i strl 62-68 som dom vill bli av med alt sälja till mig????  
    Jag har massor med kläder i 62, pojkkläder 68 har Vincent nu ett tag till.
    Som du kan få köpa billigt.
    Har massor ute på tradera nu, men verkar inte bli så mycket sålt.

Tack för trevligt klädparty tjejer

Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.

JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken
    Inte om det är planerat i alla fall.

JePaLuLi skrev 2008-09-06 17:10:11 följande:
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*Fanns det mycket fint!Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
    Fanns såå himla mycket fina kläder, skulle vilja köpa massa mera, men ekonomin tillåter inte det riktigt. Men jag ska handla igen lite senare.

Jo, jag förstår att många är rädda för snitt, så du är inte alls fjantig!
    Det är nog jag som är konstig som aldrig var rädd för snitt, för jag verkar vara den enda, men kanske för att en vaginal förlossning inte var aktuell för mig.
    Marayah skrev 2008-09-06 17:45:25 följande:
    Jaaa, e super intresserad.. Har dåligt med bodysar och pyamaser med om du har några du vill bli av med.
    Jag har en del kläder på tradera som sagt o de går ut på fredag o söndag nästa vecka. Så blir de inte sålda så är de dina
Svar på tråden VI från Linköping