• Fru T

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-01 17:57:42 följande:
    I Kalmar fick man gott vänta till v19 om man inte som jag hade anledningar till att testa tidigare... nu hoppas jag att jag kan få en tid om någon vecka för VUL. Fick dock inte tag på kvinnohälsan nu så jag ringer in imorgon bitti istället
    ring te kvinnokliniken uppe på sjukan för vul det va ju där ja va men väntetiden kan ju va rätt lång... testa Storken me en privatklinik..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

morron tjejer nu ska ni få veta... Kattmat lucktar inte gott, min man tar död på mig me sina fisar å jag är sjukt sugen på kräftor...

hehe bra start på dagen va

Har knapt haft sån där molvärk på flera dar bar ytterst lite å ytterst sällan men ja antar att det har lugnat ner sig lite bara... tuttarna gör inte lika ont längre häller, men ja gillar mina nya tuttar Cool

annars mår ja illa när jag ätit och mellan ja äter men inte massor utan mer lite som en känsla som ligger där i bakrunden bara.. däremot är det asjobbigt att borsta tänderna eller rättaresagt att skölja ur munnen efteråt, DÅ får ja klökningar Förvånad
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

satt å fundera på det här me gravidförsäkring, är det nått man behöver? när tecknar man den, man måste väll ha mer "bevis" än ett pluss på stickan när man tecknar den va??

har ni haft det å vart, det är väll smidigast å ha den på samma ställe som man har alla andra försäkringar??

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-02 13:18:24 följande:
    Vi hade och har fortfarande TryggHansa på Molly.
    Hur går det för dig, får du nån tid för vul?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

hehe det e lugnt ja förstår

Ja fattar inte detta infomöte, varför kan dom inte ta inskrivningen på samma gång... å man vill ju ha ett livstecken så fort som möjligt jue...

känns helskummt att mina symptom typ är borta men det är nog inge för ja mår ju illa...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-02 14:22:47 följande:
    Mm.. jo visst är det spännande... =)
    LÄTT att ja ska ta reda på vad det är för nått man kan nog inte va mer nyfiken än vad jag är å jag mår bara dåligt av att inte veta, vill kunna köpa grejer i "rätt färg" osv...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Haha mina hormoner har tagit över mitt liv mannen kan knappt yttra sig utan att ja spottar å fräser...

så nu håller han sig undan, köper blommor å kräftskjärtar till mig så ja ska va glad

... när ja tänker efter så kan det då fan inte va nå fel där inne i maggen

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 14:40:44 följande:
    Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också Grattis till er som plussat!!
    åh va kul att ni är här nu
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 15:03:34 följande:
    Tack! Jag är ju skyldig dig en fika så vi får styra upp det snart
    Hehe ja det va ju såå det va hade jag aldrig kommit ihåg om du inte sa det
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping