• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Mammatill4a skrev 2008-09-15 14:10:10 följande:
    Ja visst gör de, men nu har man ju snart 4 barn att se till så tiden hinns ju inte med men om några år kanske jag gör slag i saken
    Det är riktigt kul att plugga faktiskt.
    Läser min sjunde termin nu, är kul, men jag börjar bli rätt trött också. :)
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-15 14:11:23 följande:
    Det är riktigt kul att plugga faktiskt.Läser min sjunde termin nu, är kul, men jag börjar bli rätt trött också. :)
    Hihi kul nja de vet ja då inte rakt om de är, har aldrig tyckt om skolan pga av mobbning och vågar inte stå och föreläsa inför en hel klass mm. så mkt negativt har ja allt om pluggandet , men man kanske blir klokare när man blir älder ja vet inte..

skönt att de går bra för dig och 7 terminer är ju rätt mkt de..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour
    Mammatill4a skrev 2008-09-15 14:17:38 följande:
    Hihi kul nja de vet ja då inte rakt om de är, har aldrig tyckt om skolan pga av mobbning och vågar inte stå och föreläsa inför en hel klass mm. så mkt negativt har ja allt om pluggandet , men man kanske blir klokare när man blir älder ja vet inte.. skönt att de går bra för dig och 7 terminer är ju rätt mkt de..
    Ja, jag har varit med om en hel del sånt också.. Men universitetet är någonting helt annat. Tycker jag iaf, men det är klart, man har väl personliga uppfattningar om det mesta. :)

Sex klarar terminer, när jag är färdig ska det var nio. Det är en hel del det, ska vara klar vintern 2010, men det beror ju på hur det går med bäbisgörandet. :)
  • Mammatill4a

Haha från första stund ska vår skrutt bli en hv hejare beställt och kommer om ca 10 dagar
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-15 14:24:18 följande:
    Ja, jag har varit med om en hel del sånt också.. Men universitetet är någonting helt annat. Tycker jag iaf, men det är klart, man har väl personliga uppfattningar om det mesta. :) Sex klarar terminer, när jag är färdig ska det var nio. Det är en hel del det, ska vara klar vintern 2010, men det beror ju på hur det går med bäbisgörandet. :)
    Oj, ja dåvet du ju vad du har att göra då om de inte blir en bebis emellan, men försöker ni flittigt el får den komma när den vill komma.. ??
  • thelifesaviour
    Mammatill4a skrev 2008-09-15 15:05:27 följande:
    Oj, ja dåvet du ju vad du har att göra då om de inte blir en bebis emellan, men försöker ni flittigt el får den komma när den vill komma.. ??
    Det kommer om det kommer.
    Men vi har ju sex regelbundet och skyddar oss inte. Så jag antar att det är att försöka. :)
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Jag har nu skickat bilder till din mail på babyskyddet o overallerna.
    Om du vill så får du med en söt mössa oxå. Har skickat en bild på den oxå.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-15 15:04:39 följande:
    Haha från första stund ska vår skrutt bli en hv hejare beställt och kommer om ca 10 dagar
    Stackars bebis
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-15 09:08:47 följande:
    Familjetrollet: Men låt lillan vara hemma då på onsdag så får hon vara med oss, Marko har inget dagis då heller så hon har honom att leka med. O skulle de vara så att du har hundar med så e dom oxå välkommna hit vettu. Har juh uteplats som du vet. Malin: Gud va skönt att de funkar så fint med barnen på morronen. Här lämnade ja Marko med Filip i 3 sek så hörde ja Filip stortjuta. Hrrm...

har stora tösen som ska hämtas kl 12Ledsen

idag har hela dagen varit en enda KAOS!ush, ska bli skönt när dagen är över

Mammatill4a skrev 2008-09-15 08:57:27 följande:
    Måate ju bara få skriva av mig om hur underbara min små änglar har varit nu på morgnen, trodde ja skulle få leva i en morgon med kaos och skrik på barnen som inte skulle vara sams, men IKKE de var gudomligt snälla nu på morgnen, alma vaknade innan 7 , hjälpte till att väcka Olivia, sen satte sig tjejerna framför tv medans ja ordnade med frukosten, Sen ni vi ätit färdigt vaknade Liam satte sig framför tv han med och jag fick ta mig en dusch innan olivia skulle till skolan, inte ens då bråkade de med varandra satt isoffan alla 3 som snälla lam Sen när Olivia hade gått till skolan vill liam ha frukost så de fick han..Nu sitter vi alla och väntar på att kl ska bli 0:e så man kan klä på sig och gå till öppnis.. hihi mammas änglar kan vara snälla och rara mot varandra
    vad snällt av dem att inte terrosera mamma varje morgon.hoppas ni fick iordning på förrådet
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-15 15:12:31 följande:
    Det kommer om det kommer.Men vi har ju sex regelbundet och skyddar oss inte. Så jag antar att det är att försöka. :)
    Ok, hoppas de tar sig för er snart då
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 15:17:00 följande:
    Mammatill4a: Jag har nu skickat bilder till din mail på babyskyddet o overallerna.Om du vill så får du med en söt mössa oxå. Har skickat en bild på den oxå.
    då ska jag skicka på de, ja söta mössor vet ja att du har, då ja fick med en hjälmössa som ja diggar stenhårt
    JePaLuLi skrev 2008-09-15 15:24:13 följande:
    Stackars bebis
    Hörrö du du pasa dig du:-P
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 15:39:17 följande:
    vad snällt av dem att inte terrosera mamma varje morgon.hoppas ni fick iordning på förrådet
    HIhi ja de var skönt, klart vi fick mer än hälfen¨åkte väck så nu är de så gott som tomt sååå skönt
Svar på tråden VI från Linköping