• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

hoppar in o säger hej, idag har stackars wille haft sin första o sista fallolycka, usch vilken dålig mamma jag känner mig som..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-09-15 20:45:20 följande:
    hoppar in o säger hej, idag har stackars wille haft sin första o sista fallolycka, usch vilken dålig mamma jag känner mig som..
    ajaja det känner jag igen.barnolyckor är hemska.du behöver inte känna dig hemsk alla barn råkar ut för olyckor det tillhör utvecklingen
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 20:46:57 följande:
    ajaja det känner jag igen.barnolyckor är hemska.du behöver inte känna dig hemsk alla barn råkar ut för olyckor det tillhör utvecklingen
    jo jag vet men det känns jättehemskt, speciellt när man själv har så ont o inte kan göra som man vill, nu har han en hemsk bula o blåmärke ovanför vänster ögonbryn..
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 17:13:25 följande:
    Vad bra Ja, 100 kr för båda overallerna.Så för babyskydd, babysitter, två overaller o en mössa så blir det 1300 kr sammanlagt.
    De låter toppen du kan inte bli så mkt bättre.. kul med vänner som har saker som man kan få köpa..
    Marayah skrev 2008-09-15 19:39:41 följande:
    Här har man vart till Åtvid en sväng idag. Blir så stressigt när man e där på någe vis för man har juh alla olika ställen att åka på.. O Filips kusin halkade på golvet och ramlade på hans huvud där han låg. Men de gick bra fast han blev nog rädd när ja slet han till mej.. Familjetrollet. Henne kan vi allt hämta med bilen om de bara e så. Inget e för svårt för att lösas här inte. Ja ger mej inte i första taget.  Nu sitter vi o väntar på att pizzan som vi beställt ska komma. *jummie* Orkade inte laga mat då vi kom hem så sent.. O här har man två grabbar som hejjar på Linköpings tjejjerna i fotboll som visas på tv. O nu när de blev mål så gapa dom i kör, o en halv minut efter skrek filip för han blev rädd. Nej nu ska ja se va som e på tv ikväll.
    hehe kikar in en sväng mellan varven hv värkar ta de rätt lätt idag leder nu med 4 mål JIPPI , kan säga att vi med vart inne i tjejernas fotboll de vann ju de med.. kanon
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Cacan

Maria: Ja , just det det stämmer.. den tråden är det! La in nått inlägg där för nån vecka sen om träning har jag för mig! Men nu känns det som om ni är rätt tajta där i tråden så jag "vågar" mig inte in *LER*

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-09-15 20:56:56 följande:
    jo jag vet men det känns jättehemskt, speciellt när man själv har så ont o inte kan göra som man vill, nu har han en hemsk bula o blåmärke ovanför vänster ögonbryn..
    våran ena tös föll med stolen som liten och fick en STOR bula mitt i pannan.kökstolar är farliga när barn stöder sig mot dem baktill.lille sonen brände hela ena handen på plattan som 1 åring.

man blir helt förstörd när ens barn råkar ut för småolyckor
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Maria84
    Cacan skrev 2008-09-15 21:01:34 följande:
    Maria: Ja , just det det stämmer.. den tråden är det! La in nått inlägg där för nån vecka sen om träning har jag för mig! Men nu känns det som om ni är rätt tajta där i tråden så jag "vågar" mig inte in *LER*
    Ja det kanske du gjorde, kommer inte ihåg riktigt Kommer bara ihåg att du slängt in det här
    Äsch det är bara att slänga sig in! Så tighta är vi inte, visst är vi en del som umgås men vi umgås numera rätt sällan allihopa.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 20:40:35 följande:
    ush på dig sitta och äta pizza.det ska vi nog käka på torsdag.jag skulle gärna komma på onsdag men N är här och han är inte allt för rolig.är det nån som vill ses på stan runt 16:30 på torsdag?idag var vi på ikano alla fem myror kläderna är slut.det finns på deras hemsida,men det mesta var slut där med.och de skickar inte mot postförskott*suck* är det nån som vill göra fynd?jag har en del barnkläder i stl 62,68,74. sen har maken ett presentkort på resia på 1000 kr bara att inboxa om ni är intresserade
    På stan hade de mycket fem myror kläder kvar, i alla fall i onsdags. Jag hörde att de tog slut på nån dag bara ute på ikano.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

mammatill4: Ja, visst är det bra när man kan fynda av vänner Jag tycker det är så skönt att bli av med allt oxå. OM vi skaffar ett trejde barn så köper vi nytt då.

Ingen som vill köpa en Emmaljunga scooter i färgen cobalt blue. Köpte den ny våren -06.
    Vi vill sälja den för Vincent kommer få en ny vagn..

Svar på tråden VI från Linköping